Saturday, December 25, 2010

Jumpa 'kak limah' ..

Alhamdulilah selamat dah sampai ke destinasi.
Tapi kali ni macam ada tak puas ati sket ngan servis AA.
Nanti arr citer...


Sementara nak tgu tengahari, ako ngan Cik huda berjanji nak jumpa dengan 'kak limah' dulu.
So jam 11.30 pagi ni, harap-harap la 'kak limah' ada sediakan makanan untuk kami... haha

Sudah lama tak jumpa sama ini Teacher Huda.
Ok lah kami dah lepaskan rindu kat umah 'kak limah' dulu ye.
Jumpa kowang lagi nanti.

Nota Jemari: bestfreiendforever ya ;-)

2 comments:

  1. diorang ckp lawak gile ek? bestnyerrr!

    ReplyDelete
  2. lawak ker? ermmmm hehhehe ntah ek, for me lawak bodo je hhaa

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.