Followers

Saturday, December 25, 2010

Jumpa 'kak limah' ..

Alhamdulilah selamat dah sampai ke destinasi.
Tapi kali ni macam ada tak puas ati sket ngan servis AA.
Nanti arr citer...


Sementara nak tgu tengahari, ako ngan Cik huda berjanji nak jumpa dengan 'kak limah' dulu.
So jam 11.30 pagi ni, harap-harap la 'kak limah' ada sediakan makanan untuk kami... haha

Sudah lama tak jumpa sama ini Teacher Huda.
Ok lah kami dah lepaskan rindu kat umah 'kak limah' dulu ye.
Jumpa kowang lagi nanti.

Nota Jemari: bestfreiendforever ya ;-)

2 comments:

Biqque said...

diorang ckp lawak gile ek? bestnyerrr!

AKO @ retna said...

lawak ker? ermmmm hehhehe ntah ek, for me lawak bodo je hhaa