, ,

Inilah padahnya!!!

"Tahniah ret, akhirnya bertunang juga..."
"Tahniah, tak lama lagi dapat kad jemputan la ye.."
"Wah dalam diam-diam ye, tahnaih!.."

erkkk tu la antara ucapan-ucpaan mesej dari kengkawan ako.
Masalahnya bila masa plak ako bertunang ni??????


Ye ye memang ako akui, ako ada upload gambar-gambar hantaran dan juga majlis bertunang tempoh hari tapi tu bukan nya gambar ako!! Cuba la tengok betul-betul dan perati sungguh-sungguh. Iskkk.... 

Ni la akibat nya klu nak komen tapi tak tahu isi kandungan.
Dan ni la padahnya klu komen tapi tak teliti betul-betul.

Wahai kengkawan sekalian, lenkali sila kasi klik dlu gambar-gambar nya tu baru la bole komen pape yang patut. 

Pantang ako letak nama album lain sket, sudah buat conclusion kah?!!! Adoiyaaaiiii... Pasni sila amek iktibar ye kawan-kawan. 

Sebab tu, klu nak komen kat gambar tu, tak kira la kat sesape punya album pun, sila la tengok betul-betul ye!!

Nota Jemari: Tu arr akibatnya nak komen je memanjang tapi takmoh klik gmbr tu.. :p
Share:

17 comments:

  1. tulah akibatnya bila tak tulis betul-betul kehkekeh

    ReplyDelete
  2. kekekeke....owang suka mcmtu kan..x baca x tengok,main tulis sesuka hati jek....ha ha ha ha

    selamt bertunang!...hahahhaa

    ReplyDelete
  3. wanie,

    dah tulih kat situ.. "bagi pihak..."

    iskk x paham juga x tau la nak kata apa..

    Lin,
    mmg pun... hahaha .."terima kasih la ye..."

    psstt satu doa tu ;-D

    ReplyDelete
  4. i pun sipi2 je buat muka terkejut tapi i tgk muka, orang lain :D

    ReplyDelete
  5. itu nama dia asal 'ado'.. nak cepat balik kejar bas kot.. hehehehe..

    ReplyDelete
  6. sib baik ku tahu bukan kamu yang bertunang kan..huhuhu

    btw..bila lagiK??

    ReplyDelete
  7. mekcu,

    hahahahh yo la tuh :p

    ila,
    erkkk gurlppp....

    ReplyDelete
  8. tak pe ler.... cuk0p 44 org wish, kira d0a tu... hehehehe.
    selamat bertunang, beb.
    amiiiinnnn~

    :)
    akuFARA

    ReplyDelete
  9. fara,
    aha ek.. ye ye AMINNNNNNNNN..

    eh agak2 ko tersedak tak AMIN adik ko tu muahaaha :p

    ReplyDelete
  10. mcm ni punye pjg ko aminnnnnnn, jgn kata AMIN adik aku, akak AMIN ni pun terkejuttttt. muehehehe~

    :)
    akuFARA

    ReplyDelete
  11. muahahahaha...
    laaaa ahkak amin tu nyibuk aje tau :p

    eh jap jap ako lupa amin tu yg ada anak ek :-D

    laarrikkkkkkkkkkk:p

    ReplyDelete
  12. cheh~
    apa daaaa. susur galur kuarga aku, ko x hapal eh? hehehehe
    ha ah. amin yg n0mbor 2, sudah berpunya, serta sudah ada anak tiga. hehehehe

    :)
    akuFARA

    ReplyDelete
  13. tahniah ret,
    selamat bertunang.
    tak lama lg dpt la saya mkn nasik minyak.
    tahniah sekali lagi ret.
    tahniah.
    tahniah.
    eh, nak tahniah lagi la ret.
    tak boleh berenti ucap tahniah nih.
    tahniah ret, tahniah.
    *tadah pipi nak kena lempang dgn bakal pengantin*

    ReplyDelete
  14. cik fara,
    erkkk lupa daa. ye ye skrg baru ingat :p

    puan ros,
    erkkk erkk erkk..

    tangan gatal je ni hahaha

    ReplyDelete
  15. Tahniah Ret.. selamat bertunang.. hehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.