Followers

Monday, March 14, 2011

Inilah padahnya!!!

"Tahniah ret, akhirnya bertunang juga..."
"Tahniah, tak lama lagi dapat kad jemputan la ye.."
"Wah dalam diam-diam ye, tahnaih!.."

erkkk tu la antara ucapan-ucpaan mesej dari kengkawan ako.
Masalahnya bila masa plak ako bertunang ni??????


Ye ye memang ako akui, ako ada upload gambar-gambar hantaran dan juga majlis bertunang tempoh hari tapi tu bukan nya gambar ako!! Cuba la tengok betul-betul dan perati sungguh-sungguh. Iskkk.... 

Ni la akibat nya klu nak komen tapi tak tahu isi kandungan.
Dan ni la padahnya klu komen tapi tak teliti betul-betul.

Wahai kengkawan sekalian, lenkali sila kasi klik dlu gambar-gambar nya tu baru la bole komen pape yang patut. 

Pantang ako letak nama album lain sket, sudah buat conclusion kah?!!! Adoiyaaaiiii... Pasni sila amek iktibar ye kawan-kawan. 

Sebab tu, klu nak komen kat gambar tu, tak kira la kat sesape punya album pun, sila la tengok betul-betul ye!!

Nota Jemari: Tu arr akibatnya nak komen je memanjang tapi takmoh klik gmbr tu.. :p

17 comments:

.::WaNiE::. said...

tulah akibatnya bila tak tulis betul-betul kehkekeh

Sis-Lin said...

kekekeke....owang suka mcmtu kan..x baca x tengok,main tulis sesuka hati jek....ha ha ha ha

selamt bertunang!...hahahhaa

AKO @ retna said...

wanie,

dah tulih kat situ.. "bagi pihak..."

iskk x paham juga x tau la nak kata apa..

Lin,
mmg pun... hahaha .."terima kasih la ye..."

psstt satu doa tu ;-D

Biqque said...

i pun sipi2 je buat muka terkejut tapi i tgk muka, orang lain :D

AKO @ retna said...

biqque,

seb baek kan :p

mekchu said...

itu nama dia asal 'ado'.. nak cepat balik kejar bas kot.. hehehehe..

AdanyaKauUntukku said...

sib baik ku tahu bukan kamu yang bertunang kan..huhuhu

btw..bila lagiK??

AKO @ retna said...

mekcu,

hahahahh yo la tuh :p

ila,
erkkk gurlppp....

Anonymous said...

tak pe ler.... cuk0p 44 org wish, kira d0a tu... hehehehe.
selamat bertunang, beb.
amiiiinnnn~

:)
akuFARA

AKO @ retna said...

fara,
aha ek.. ye ye AMINNNNNNNNN..

eh agak2 ko tersedak tak AMIN adik ko tu muahaaha :p

Anonymous said...

mcm ni punye pjg ko aminnnnnnn, jgn kata AMIN adik aku, akak AMIN ni pun terkejuttttt. muehehehe~

:)
akuFARA

AKO @ retna said...

muahahahaha...
laaaa ahkak amin tu nyibuk aje tau :p

eh jap jap ako lupa amin tu yg ada anak ek :-D

laarrikkkkkkkkkkk:p

Anonymous said...

cheh~
apa daaaa. susur galur kuarga aku, ko x hapal eh? hehehehe
ha ah. amin yg n0mbor 2, sudah berpunya, serta sudah ada anak tiga. hehehehe

:)
akuFARA

rosdiana said...

tahniah ret,
selamat bertunang.
tak lama lg dpt la saya mkn nasik minyak.
tahniah sekali lagi ret.
tahniah.
tahniah.
eh, nak tahniah lagi la ret.
tak boleh berenti ucap tahniah nih.
tahniah ret, tahniah.
*tadah pipi nak kena lempang dgn bakal pengantin*

AKO @ retna said...

cik fara,
erkkk lupa daa. ye ye skrg baru ingat :p

puan ros,
erkkk erkk erkk..

tangan gatal je ni hahaha

Kasawari said...

Tahniah Ret.. selamat bertunang.. hehe

AKO @ retna said...

erkk ye ye sama2 :p