Followers

Tuesday, March 1, 2011

Lunch time

Lunch tadi tetiba cam mengidam plak kan nak makan pisang goreng cicah kicap.
Memang pebret aii tau!!
Dan kebetulan plak arini besday ada sowang kakak kat opis ako.
Maka, dah alang-alang, gagah juga la kitorang gi cari pisang untuk dijamu waktu petang harinya.

Melepak pekena teh ais kaw sementara menunggu pisang siap digoreng.
Ater ko sampai kat lokasi jualan jam 1 tghari.
Tokei kedai baru je nak buka gerai kan.
So, terpaksa la sabar menanti hingga pisang ready untuk dibawa pulang.

Pisang goreng cicah sambal kicap.
Eh kowang pernah makan tak??
Perghh sedap weii... Tak caya cuba la!!

Lokasi jualan ni kat area Sri Gombak ye.

Pisang pilihan adalah 'pisang awak'.
Eh sorry ako x sure kowang panggil pisang apa.
Tapi yg ako suker tu jenis pisang yang kecik-kecik punya saiz.
Sedap dan manis rasanya.

OK setel pembelian dan pembayaran.
Dah moh balik cepat.
Konpom sampai opis lambar tengahari tadi.

syyyhhhhhh!!

Nota Jemari: Janji dapat makan!

2 comments:

ch@ said...

mestila sedap kakRet. 1st time kita beritahu member kat sini dulu dorang smua kata kita tak betul. dorang pelik makan pisang goreng dgn sambal kicap. hahaaa. skali dah cuba, hari2 pergi melanggan pisang goreng dgn sambal kicap.

AKO @ retna said...

tu la kan cha, belum terai belum tahu...
cuba dl baru tahu betapa nikmat nya pisang cicah kicap hehehe :p