Tuesday, April 19, 2011

Ako bukan PEMENANG

Bukan ako yang menang pun..
Tapi klu ako yang menang, konpom awal-awal dah buka dan lihat isi kandungan..


Ko takmoh amek kah hadiah yang ko menang ni?
Atau ko mahu bagi je hadiah ni kat ako sebagai jasa tolong simpankan hadiah ni?
Lalalalala.............. 

"psstt... ako, bab-bab hadiah ni memang tertarik je... ahaksss" :-D

Nota Jemari: ..sekadar satu persinggahan

9 comments:

  1. Retna
    iLa rasa Shai suh ko amik tu
    buat kenang-kenangan..

    kenangan manis kau dan aku
    (jamal n ogy, pls)

    ReplyDelete
  2. hahahahhaa...
    tu laaaa klu dia soh amek..

    ehemm tapak tangan i akan tadahkan...

    cepaatt la weiii!! hahaha :p

    ReplyDelete
  3. kalau dapat lagi satu pun best jugak nih..
    slurrppp!

    ReplyDelete
  4. erkk... psstt bg chance kat ako plak ;p

    ReplyDelete
  5. biasa laa..
    bila org takde tuah bersore hehe... camni laa :p

    ReplyDelete
  6. La la la la...

    na na na na...

    ye ye ye ye

    bestnye.... dapat hadiah sokmo..

    saya suka laaaaaaa....

    he he he he

    ReplyDelete
  7. ooooooooo dpt hadiah??????????? huwaaaaaaaaaaaa....

    Shaiiiiiiiii aku nak jugakkkkkkkkkk!!!!!

    ReplyDelete
  8. psst harus paksa dia bagi hadiah kat ako juga bln anam nanti hahaha :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.