Ako bukan PEMENANG

Bukan ako yang menang pun..
Tapi klu ako yang menang, konpom awal-awal dah buka dan lihat isi kandungan..


Ko takmoh amek kah hadiah yang ko menang ni?
Atau ko mahu bagi je hadiah ni kat ako sebagai jasa tolong simpankan hadiah ni?
Lalalalala.............. 

"psstt... ako, bab-bab hadiah ni memang tertarik je... ahaksss" :-D

Nota Jemari: ..sekadar satu persinggahan
Share:

9 comments:

  1. Retna
    iLa rasa Shai suh ko amik tu
    buat kenang-kenangan..

    kenangan manis kau dan aku
    (jamal n ogy, pls)

    ReplyDelete
  2. hahahahhaa...
    tu laaaa klu dia soh amek..

    ehemm tapak tangan i akan tadahkan...

    cepaatt la weiii!! hahaha :p

    ReplyDelete
  3. kalau dapat lagi satu pun best jugak nih..
    slurrppp!

    ReplyDelete
  4. erkk... psstt bg chance kat ako plak ;p

    ReplyDelete
  5. biasa laa..
    bila org takde tuah bersore hehe... camni laa :p

    ReplyDelete
  6. La la la la...

    na na na na...

    ye ye ye ye

    bestnye.... dapat hadiah sokmo..

    saya suka laaaaaaa....

    he he he he

    ReplyDelete
  7. ooooooooo dpt hadiah??????????? huwaaaaaaaaaaaa....

    Shaiiiiiiiii aku nak jugakkkkkkkkkk!!!!!

    ReplyDelete
  8. psst harus paksa dia bagi hadiah kat ako juga bln anam nanti hahaha :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.