Followers

Tuesday, April 19, 2011

Ako bukan PEMENANG

Bukan ako yang menang pun..
Tapi klu ako yang menang, konpom awal-awal dah buka dan lihat isi kandungan..


Ko takmoh amek kah hadiah yang ko menang ni?
Atau ko mahu bagi je hadiah ni kat ako sebagai jasa tolong simpankan hadiah ni?
Lalalalala.............. 

"psstt... ako, bab-bab hadiah ni memang tertarik je... ahaksss" :-D

Nota Jemari: ..sekadar satu persinggahan

9 comments:

AdanyaKauUntukku said...

Retna
iLa rasa Shai suh ko amik tu
buat kenang-kenangan..

kenangan manis kau dan aku
(jamal n ogy, pls)

AKO @ retna said...

hahahahhaa...
tu laaaa klu dia soh amek..

ehemm tapak tangan i akan tadahkan...

cepaatt la weiii!! hahaha :p

rosdiana said...

kalau dapat lagi satu pun best jugak nih..
slurrppp!

AKO @ retna said...

erkk... psstt bg chance kat ako plak ;p

Erin-mummy Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

hahaha :D sabar jelah tajuk entry ni..

AKO @ retna said...

biasa laa..
bila org takde tuah bersore hehe... camni laa :p

Shaizhar said...

La la la la...

na na na na...

ye ye ye ye

bestnye.... dapat hadiah sokmo..

saya suka laaaaaaa....

he he he he

Sis-Lin said...

ooooooooo dpt hadiah??????????? huwaaaaaaaaaaaa....

Shaiiiiiiiii aku nak jugakkkkkkkkkk!!!!!

AKO @ retna said...

psst harus paksa dia bagi hadiah kat ako juga bln anam nanti hahaha :p