Monday, April 4, 2011

M.I.S.S HIM

Baru sehari saya sudah RINDU sama dia!!

I MISS you, BABY!

Ohh.... cepat la masa berlalu..
Tak sabar nak jumpa ngan BABY lagi..

Walau penat tapi rasa RINDU plak nak susukan BABY..
Suka tengok bila DIA tenung muka kita.
Suka tengok bila DIA senyum pada kita.

BABY, cepat tau..
Tak sabar nak gomol2 dan ciom awak!

Nota Jemari: suka bau BABY .. kemaruk dah ni.. hahaha :p

2 comments:

  1. hahahaha
    pat nk susukan baby tu, aku x tahan..
    macam real beb..
    auuuwwww

    :)
    akuFARA?

    ReplyDelete
  2. muahahaaha.. eh real pe.. ako yg bagi minum susu.. erkk tapi bkn susu badan la kan.. susu dari botol je hhah :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.