Followers

Friday, July 15, 2011

Buffet Ramadhan 2011: Hotel Legend

Ramadhan dah nak dekat kan.
Tak lama je lagi.

Musti ada yang tercari-cari kat mana nak berbuka nanti.
So salah satu nya, kowang leh try buffet ramadhan kat Hotel Legend ni.

Mostly warga kolumpo ni lebih suka makan di luar sahaja.
Apa tak nya, tiap kali klu berbuka kat luar, musti PENUH je tempat makan tu.

Jadi, dinasihatkan, klu kowang nak buka kat luar, 
sila cecepat buat tempahan terlebih dulu ye supaya tak frust nanti.

Selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak !

Nota Jemari: Klik je untuk PEMBESARAN

No comments: