Buffet Ramadhan 2011: Hotel Legend

Ramadhan dah nak dekat kan.
Tak lama je lagi.

Musti ada yang tercari-cari kat mana nak berbuka nanti.
So salah satu nya, kowang leh try buffet ramadhan kat Hotel Legend ni.

Mostly warga kolumpo ni lebih suka makan di luar sahaja.
Apa tak nya, tiap kali klu berbuka kat luar, musti PENUH je tempat makan tu.

Jadi, dinasihatkan, klu kowang nak buka kat luar, 
sila cecepat buat tempahan terlebih dulu ye supaya tak frust nanti.

Selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak !

Nota Jemari: Klik je untuk PEMBESARAN

No comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com