Niat nak soh Uyum join audition teater ni.
Tapi QR tak memberikan kerjasama.
Uyum dah excited prektis pape yang patut.
Berlatih berlakon ✅️
Berlatih monolog ✅️
Since QR tak membantu, kita pun try contact no tertera. Tapi takde rezeki Uyum nak join ujibakat esok. Sudah PENUH katanya.
Member dah sedih, menangis ... adoi hehe
Nampak sangat dia dah terlalu excited.
Takpe la uyum, bukan rezeki nak cuba nasib. Nanti kita cuba lagi kalau ada k.
Nota Jemari: ingat nak bagi uyum pengalaman gi audition tapi tak kesampaian



16 Comments
Semangaaàat uyuuuum 🎉🎉🎉. Jatuh sekali bangkit 10x yaaa 🤗🤗🤗. Nanti insyaallah ada kesempatan lain
ReplyDeleteBoleh cuba next pulak.... Jalan musti terus!
ReplyDeleteAla..Uyum dah excited dah tu. Takpelah Uyum, lepas ni mesti ada peluang lagi baik untuk Uyum. Terus semangat tau Uyum!
ReplyDeleteBak kata peribahasa Jepun Nanakorobi Yaoki bermaksud jatuh 7 kali, bangun kali ke 8. Cuba lagi ok?
ReplyDeletealaa sayangnyaaa
ReplyDeleteish QR niiiii
tak apalah mungkin rezeki uyum kat tmpt lain dan lebih baik insya allah
Alamak ada kuota jumlah penyertaan ke? Isk baik tidak payah iklankan.
ReplyDeletealaaa~ takpe uyum don't dare to give up okey.
ReplyDeleteinshaaAllah di mana ada minat, di situ ada jalan.
Kena cuba lg lainkali
ReplyDeleteInsyaallah
Tak pergi Audition Tom Tom Bak?
ReplyDeletebagusnya uyum pun berdarah seni rupanya
ReplyDeleteSemangattt ya mbak Retna. Insya Allah nanti akan ada kesempatan lain :D
ReplyDeleteRet nape tak masukkan dalam Tom Tom Bak pak Nil tu.. rasa buka lagi untuk ujibakat
ReplyDeleteBaguslah uyum... berani.
ReplyDeletealaa ruginya! moga2 ada lagi pelung utk join audition nanti
ReplyDeleteDont give up... Tak apa ada lagi peluang ditempat lain tu... Bagus dia bersemangat...
ReplyDeletealaa...sian Uyum. Takpe next time cuba ditempat lain ek
ReplyDeleteThank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com