, ,

Lunch dulu maaa..

Ini waktu makan tengahari kami sumer.
Harus la isi pewot dulu sebelom xtvt dijalankan.
Mereka adalah ahli jamaah komitee yang tlah bertungkus lumus menjayakan xtvt amazing race itu. Oooo ada beberapa yang tidak dapat hadir atas sebab2 urusan peribadi.

Inilah makanan tengahari kami.
Klu dah nama pun makan di Lanai, so kowang leh imejin la ye makanan2 yang ada di situ. Macam biasa, sangat melazatkan dan menyelerakan anak tekak ako.

OK lepas lunch tadi, ako sesaje nak terai melalak. Maka berkaraoke la ako seKEJAP di situ. ermm... bole la. Sila jgn imejin lagu2 dan tempat karaoke seperti di REDBOX ye kengkawan. Opkos la jauh panggang dari api. muahahahah ... Yang pasti mmg KEJAP aje ako test power, test sore, test duduk dan sumer nya hanya seKEJAP sahaja.

Tak sampai doploh menet, dapat seruan panggilan soh berkumpul. ermm...
ada last taklimat sket before xtvt start.

OK now we're ready to play the Amazing Race!!

Nota Jemari: burlpp....
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.