, , ,

Happy 10th Birthday, ABIN!!

7 Ogos 2018
Selamat Hari Jadi yang ke soploh taon buat Muqarrabin bin Saleh.
Semoga jadi anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat.
Nina, mama, cik lin, pak su fir doakan agar Abin sentiasa dirahmati dan dilindungi olehNya. 

Marah-marah kat Abin bukan bermakna kami tak sayang, cuma sebagai seorang abang dan jadi anak dan cucu sulung dalam keluarga, otomatik tanggungjawab ABIN untuk jaga adik-adik!
Rajin belajar tau, kan azam ABIN nak masuk MRSM! šŸ˜€
Maka nya ABIN kena la usaha dan rajin buat latihan selalu.

 Gaduh, marah macam mana sekali pun, air di cincang takkan putus.
Itu la nama nya adik-beradik.
Harap korang akan sentiasa bersama susah dan senang.

 Boodak ni paaaling excited.
Dapat main belon & juga dapat makan kek!!
Tunggu beday ayum bulan depan.
Nanti kita celebrate kšŸ˜‰
 
Nota Jemari: life with my nephews... camni laaaa but i love it šŸ˜…
Share:

2 comments:

  1. Happy Birthday Abin ??
    Sekejap dah besar dan membesar ya hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha tu laaa.kejap dah makin membeesar kaann haha

      Delete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.