Happy 10th Birthday, ABIN!!

7 Ogos 2018
Selamat Hari Jadi yang ke soploh taon buat Muqarrabin bin Saleh.
Semoga jadi anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat.
Nina, mama, cik lin, pak su fir doakan agar Abin sentiasa dirahmati dan dilindungi olehNya. 

Marah-marah kat Abin bukan bermakna kami tak sayang, cuma sebagai seorang abang dan jadi anak dan cucu sulung dalam keluarga, otomatik tanggungjawab ABIN untuk jaga adik-adik!
Rajin belajar tau, kan azam ABIN nak masuk MRSM! šŸ˜€
Maka nya ABIN kena la usaha dan rajin buat latihan selalu.

 Gaduh, marah macam mana sekali pun, air di cincang takkan putus.
Itu la nama nya adik-beradik.
Harap korang akan sentiasa bersama susah dan senang.

 Boodak ni paaaling excited.
Dapat main belon & juga dapat makan kek!!
Tunggu beday ayum bulan depan.
Nanti kita celebrate kšŸ˜‰
 
Nota Jemari: life with my nephews... camni laaaa but i love it šŸ˜…

2 comments:

  1. Happy Birthday Abin ??
    Sekejap dah besar dan membesar ya hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha tu laaa.kejap dah makin membeesar kaann haha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com