, , ,

JDM : CNY celebration 2019

Happy Chinese New Year kepada tang menyambutnya. Tahun ni department ako celebrate CNY ni palinggg simple sangat. Kitorang celebrate sebelum CNY atas sebab-sebab memasing akan bizi selepas CNY. Sambutan kali ni kami buat pada waktu pagi. Maka nya kami dijamu dengan breakfast yang simple-simple aje. No YeeSang as usual. 

Duduk makan breakfast bersama-sama sambil bertukar cerita.


Main dish adalah yong tau fu, chee chong fan ngan bihun goreng singapore.

Jangan tanya pasal menu..haha mmg agak ke laut sket tetiba ada kek lapis sarawak haha .. itu nama nya menu penambah seri..


Pose sikit....

Quote for the day.....

Nota Jemari: be happy!! 
Share:

2 comments:

  1. tu lerr..saya baru nak cakap, macam raya aidilfitri pulak ada kek lapis..hahahaha

    ReplyDelete
  2. bab bab celebration ni suka tengok makanan2 hehe..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.