Malaysia dah ada Musim Sejuk eh? - Ako Tetap Ako

Malaysia dah ada Musim Sejuk eh?

Uyum sejuk la Nina!!!
pinjam bulu-bulu ni la ye...
Hahaha

Malaysia dah tiba musim sejuk juga eh?
Kemain budak kecik ni nak berbulu bagai.
Ni belum lagi dia kluarkan jaket, glove, etc

Kat Kay Ell ni, petang je musti hujan.
Tu yang malam je mula la menggigil.
Tapi sejuk-sejuk pun tetap la nak pasang aircon.
Hahah ..😂

Korang plak, sejuk-sejuk ni terus tarik selimut kah?

Nota Jemari: hujan rahmat eh? alhamdulilah..

8 comments:

  1. Sbb musim hujan kot boleh la tu acah2 musim sejuk jugak... hihihi... sis, ingt ke idok dlu zaman kita pakai msgbox junaidix tu?? Hahaha... saja nk major throwback 🤭🤭

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahaha kan....!!!
      Ala kita ingat cuma dl awak pakai nama lain kan...

      tu la kan.. geng blog yg lama ramai dah terkubur..
      ramai dah tak aktif kan...
      rindu plak kat derang semua...

      Delete
    2. Aah.. dulu guna nama lain.. mcm2 lah.. haha.. nagacute ada.. ibu iman ada.. ms chrome ada.. yg lain2 xde ke yg masih berblog??

      Delete
    3. Kaannn!! Yg kita tau sis lin je la yg masih blogging.. Yg lelain semua dah khatam hehehe

      Delete
  2. Amboi.. berbolu pulak mata acik menengoknya, hahahahaha.

    ReplyDelete
  3. Ooo Aunty Lin pun nak keluarkan baju sejuk winter laaaa hahahahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.