Salam Tahun Baru 2021 - Ako Tetap Ako

Salam Tahun Baru 2021

 

Salam Tahun Baru 2021
Semoga tahun ini akan bertambah baik dari sebelumnya.
semoga virus covid-19 ini akan segera dapat kita tewaskan.
Dan semoga apa yang tak dapat kita buat pada tahun lepas, dapat kita laksanakan pada tahun baru ni.

Nak citer pasal azam, ermmm memang takde la kan.
sebab azam yang lama dulu pun masih berlapuk tak tercapai lagi.😂
Cuma harapan nya , pada tahun ni masih diberi kesihatan yang baik.
Masih lagi diberi peluang untuk bersama-sama keluarga.
Dan masih lagi bekerja di tempat yang sama hahahaa....

Nota Jeamari: Tahun baru agak kita dapat kawan baru tak?!

pic: credit google

5 comments:

  1. Salam tahun baru 2021 sis!!! Insya allah dpt tu kwn baru 😊😊😊😊

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru kak hehe btw, saya kawan baru blog kak dari https://ingintahu31.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. saya baru ada masa nak blogwalking..
    salam tahun baru 2021 yaa.. take care =)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.