NESCAFE GOLD DARK LATTE - Ako Tetap Ako

NESCAFE GOLD DARK LATTE

 PREMIUM HANDCRAFTED LATTE

Treat yourself to a cup of absolute refinery. Only the finest beans make it to a sachet of a NESCAFÉ Gold Latte. A gentle roast brings out the nuances of its flavours and aromas, leaving you with a cup of exceptional flavour and a full-bodied finish.

Available variants:
NESCAFÉ GOLD DARK LATTE
NESCAFÉ GOLD CREAMY LATTE

Tengah dok layan mendraf kat blogger ni tetiba dengar bunyi kete benti depan rumah.

"Nina, ada VAN la benti depan umah kita!"

"Ha gi la tengok, buka pintu tu!"

Sambil ako pun berlenggang kangkung cari tudung dan ikut kluar sama.
Dok pikir apa lagi yang ako order ni? Setau ako semua barang pun dah dapat.
Ooooo maybe barang yang adik order.

Dapat je barang terus tengok nama penerima.
Eh eh ni nama Nina la!!!
Erkkkk.... barang apa ye?
Buka pembalut terus nampak kotak "Nescafe GOLD"

Wah, ako menang hadiah ke ni?
Wakakakaka...
Jenuh pikir, ako ada masuk pape contest ke?!
Sampai ke sudah takde jawapan.
Pape pun, terima kasih NESTLE!!!
Dapat plak cawan FREE.
OK, jap lagi kita buat ye.

NESCAFE GOLD DARK LATTE!!
Agak-agak pahit tak?
hhahaa

Nota Jemari: Rezeki jangan ditolak... 

3 comments:

  1. Hahahahahaha...selamat meminummmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. mau x tido malam ni kang..penangan kopi hahaha

      Delete
  2. cantiknya packaging dia.. walaupun x minat kuppi..
    tapi tngk kotak lawa haih..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.