WHOPIEPIE by MAMASAB - Ako Tetap Ako

WHOPIEPIE by MAMASAB

 

Sape yang tak kenal MAMASAB kan?!
Pengeluar kek viral nombor satu di Malaysia.
Ramai dah jadi agen mamasab ni tapi ako bukan la nak jadi salah sorang agen ye.
Cuma memandangkan sana sini asyik mamasab! mamasab!
Maka nya nak le ako mencuba kan.

Kebetulan ternampak dessert viral.
Apa tu kan?
Dessert yg macam burger kata nya.


Macam kapal UFO pun ada rupanya heheh..
Ini lah Whoopiepie nama diberi.
Creem cheese n nutella memang la sedap kan !!
Cuma ini pendapat peribadi ako je la ye.
Dari segi kek tu ako kurang sket sebab kek dia x moist.
Sejenis yang kering cuma bila dimakan sekali ngan cream n nutella, kek tu jadi sebati la sikit.


Korang boleh juga try kek or dessert yang lain di MAMASAB.
Tak cuba tak tau kan... dah cuba baru bole citer hahaa..
OK ako dah cuba, korang bila lagi? 🙊

Nota Jemari: Banyak cawangan.. ramai dah jadi agen....

8 comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.