.:pic credit to carneyz:.

Tanggal 31 Mei yang lepas, berkesempatan berjumpa dengan blogger dari Indonesia.
Fanny Fristhika Nila. Sedap nama beliau. Awal bulan Mei Fanny wasap bagitau nak bercuti ke Melaka. Alang-alang ke Melaka, dia transit dulu ke KL. So, kita pun plan la ajak berjumpa. Terus ako apply cuti di sebelah petang hari Rabu tu. Cadangnya lepas beliau check-in di Tune Hotel KLIA2, lantas terus amek bas ke Pudu Sentral.

Lokasi perjumpaan adalah di KLCC. Kebetulan carneyz mesej untuk bertanya kan plan 10hb June nanti, dan alang-alang kita ajak la Carneyz sekali join berjumpa dengan Fanny. Mesti ramai dah baca entry kat blog carneyz tempoh hari kan. 


Of coz mula-mula memang segan la juga kan. First time nak tentang mata ni hahaha... Bila dah serasi sket, macam-macam cerita la kita sembang. Alhamdulilah Fanny sejenis yang tak sombong, peramah betul dia. Tambah kawan nya si Fara pun sama. Senang berborak ngan diorang berdua. 


Ikutkan memang nak lepak lagi lama tapi memandangkan Fanny dan Fara nak JJCM kat area Bukit Bintang, jadi nya kita pun tak nak la kaco plan diorang kan. Ada rezeki insyallah kita jumpa lagi. Maybe di Jakarta plak barangkali kan... hahaha..

Pape pun, nice meeting you Fann!!
Terima kasih ole-ole nya.
Terlalu banyak cenderahati yang Fanny bagi sampai segan nak share hehehe...
Memang murah rezeki Fanny dan keluarga.

.:antara hadiah daripada Fanny:.

Salah satu hadiah yang ako dapat, comel brooch ni terukir nama sendiri.

Semoga percutian ke Melaka menyeronokkan ye.
Kemain Jalan-jalan Cari Makan sungguh Fanny dan kawan-kawannya di sana.

Last but not least, semoga persahabatan dua negara ini berkekalan...!!
Salam dari orang Kay Ell, Fann :)

Nota Jemari: teringat masa gi Hong Kong ngan SisLin berborak ngan Sorang kenalan spontan dari Indonesia masa tengah makan, tup tup dia boleh terjumpa blog kita berdua kan sislin hahah...