Followers

Thursday, July 9, 2009

Alahaii, asal bole je ek....

Malas mau citer panjang2...
Kowang tgk budak nakal tu kepenatan ghopenyer.
Gara2 tunggu satay yang apak ko order tu la.
Nak bungkus bawa balik satay tu. Tunggu punya tunggu bapak lama mau tunggu sampai ABIN pun dah keTIDORan kat situ.

Eeee servis ada sket kureng masa nak balik tu.
Citer nya dah abs makan gi la membayor. Kemudian adik ako nak bungkus la 10 cucuk. Dah bayra jugak. Tunggu punya tunggu, x dapat2.

Bila tanya pekerja2 kat situ,
"oooo kejap lagi dapat la tu.."
"ek? ada order eh?"

bole ko tanya soklan menyombong mcm tu??!!!
Pat kan kitorang dah bayar. Klu x, mmg dah lama blah je mcm tu.
Patut nya atlis ko cakap la sopan sket mcm ni,
"ooo nanti saya check dulu ye..."
OR
"minta maaf, order banyak. Mungkin kejap lagi order akak kami bungkus"

haaa kan sopan sket.. Atlis la kannnnnnn...
Dah la panas... membara je..
..dan bila dah dapat, insiden lepas tu mmg lagi membara dibuatnya.

Nota Jemari: aduss... sape yang saket tu???

4 comments:

Sis-Lin said...

adeii siannye Abin...ni nana dia la ni manyak na order makan...hehehehe

AKO said...

uisshh apa lak ako yg order manyak..

Apak n mama dia la yg byk order.. :p

CT Delima said...

Ret..lain kali bila oder makan tu, kena lah mintak sekali. ehhh..apa yang insiden tuuuuuu? cuba cerita sikit nak kepoh gak ni :-)

AKO said...

hahahah xde apa pun.. jap agi la org citer.. kena amek feel nak wat entry lagi ni :p