Tuesday, July 14, 2009

Old Town White Coffee


Bekfes makan sesuatu yang 'berat'.
Lunch memasing mau makan yg 'ringan' sahaja.
Maka, bertandang la kami berlima ke 'Pekan Lama' di Jalan Kuching.


Jgn risau, sekarang sudah dapat sijil dari JAKIM.
Maka tiada was-was, tiada syak wasangka keHALALan kedai itu.
Tapi sejak dah 'baru' ni, rasa nya dah hilang keENAKkan, keNIKMATan melantak kat situ.

Kenapa yek?
Adakah sebab sudah HALAL?
erkkk.... gurlpp!!

Oooo.... makanan pun dah makin ciput aje. Air apatah lagi.
Rasa mcm x cukup ajer. Dulu ada mineral water. Sekarang sudah x jual lagi.
Apa kes??

ermm... x kisah la. Janji ko dah HALAL!!
Tu yang penting. Sekian.

Nota Jemari: camne dulu leh timbul isu HALAL ni ek??

5 comments:

  1. Ohhh...sudah dijamin HALAL ya..bagus lah. ehhh mulot ko tu dah sembuh ehh ret hehehe. patut ler makan x hengat k.ct hahaha

    ReplyDelete
  2. kak CT & ann,
    molot saket lagi sbb tu mkan roti je.. huhu...

    ReplyDelete
  3. haramak..abeh dolu2 x halal ker...aiyoooo

    slam singgah!

    ReplyDelete
  4. erkk ntah dolu2 kan ada isu ttg keHALALan kedai tu...

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.