,

Old Town White Coffee


Bekfes makan sesuatu yang 'berat'.
Lunch memasing mau makan yg 'ringan' sahaja.
Maka, bertandang la kami berlima ke 'Pekan Lama' di Jalan Kuching.


Jgn risau, sekarang sudah dapat sijil dari JAKIM.
Maka tiada was-was, tiada syak wasangka keHALALan kedai itu.
Tapi sejak dah 'baru' ni, rasa nya dah hilang keENAKkan, keNIKMATan melantak kat situ.

Kenapa yek?
Adakah sebab sudah HALAL?
erkkk.... gurlpp!!

Oooo.... makanan pun dah makin ciput aje. Air apatah lagi.
Rasa mcm x cukup ajer. Dulu ada mineral water. Sekarang sudah x jual lagi.
Apa kes??

ermm... x kisah la. Janji ko dah HALAL!!
Tu yang penting. Sekian.

Nota Jemari: camne dulu leh timbul isu HALAL ni ek??
Share:

5 comments:

  1. Ohhh...sudah dijamin HALAL ya..bagus lah. ehhh mulot ko tu dah sembuh ehh ret hehehe. patut ler makan x hengat k.ct hahaha

    ReplyDelete
  2. kak CT & ann,
    molot saket lagi sbb tu mkan roti je.. huhu...

    ReplyDelete
  3. haramak..abeh dolu2 x halal ker...aiyoooo

    slam singgah!

    ReplyDelete
  4. erkk ntah dolu2 kan ada isu ttg keHALALan kedai tu...

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.