,

Yapedaa, lain yang minta, lain yang dapat

"Diluah mati emak
Ditelan mati bapak"

Seb baek emak apak ako dah takdo..

Apa punya masalah arr..
Takde masalah, pi gatai2 cari masalah..
Sudahnya sendiri cari masalah..
Isskkk.... kepala bertambah-tambah pusing..

Klu tahu dari awal jadi macam ni, baik la ako dok dendiam ajer.
Ater, bila ako berdiam diri, dipaksa plak kita ikut serta.
Sudahnya bila sama-sama ikut 'berjuang', ermm x pasal-pasal lain pulak jadi nya.
Hampa, bukan seperti yang diharap.
Harapan dan semangat hancur berderai...

Oh kawan,
kowang la pembakar semangat ako!!
Terima kasih daun keladi,
esok lusa kowang tolong lagi, ye! :p

Disclaimer: kisah berkaitan hal pejabat

Nota Jemari: nak demam, nak pitam, nak pengsan
Share:

7 comments:

  1. nape ret??x story pun?

    *sri*

    ReplyDelete
  2. sri,
    heheheh kena tgu laaaaa ye :p

    ReplyDelete
  3. nih dah kenapa nih? jom gi spa.. kasik relek2 kan urat yg dah tegang tu

    ReplyDelete
  4. ch@,
    takde pape arr abaikan k ;-)

    mekchu,
    hehehe cam best je dengar spa spa nih... arghh syiok dapat rleks kan kepala hotak dan badan sekali

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.