Thursday, June 24, 2010

Yapedaa, lain yang minta, lain yang dapat

"Diluah mati emak
Ditelan mati bapak"

Seb baek emak apak ako dah takdo..

Apa punya masalah arr..
Takde masalah, pi gatai2 cari masalah..
Sudahnya sendiri cari masalah..
Isskkk.... kepala bertambah-tambah pusing..

Klu tahu dari awal jadi macam ni, baik la ako dok dendiam ajer.
Ater, bila ako berdiam diri, dipaksa plak kita ikut serta.
Sudahnya bila sama-sama ikut 'berjuang', ermm x pasal-pasal lain pulak jadi nya.
Hampa, bukan seperti yang diharap.
Harapan dan semangat hancur berderai...

Oh kawan,
kowang la pembakar semangat ako!!
Terima kasih daun keladi,
esok lusa kowang tolong lagi, ye! :p

Disclaimer: kisah berkaitan hal pejabat

Nota Jemari: nak demam, nak pitam, nak pengsan

7 comments:

  1. nape ret??x story pun?

    *sri*

    ReplyDelete
  2. sri,
    heheheh kena tgu laaaaa ye :p

    ReplyDelete
  3. nih dah kenapa nih? jom gi spa.. kasik relek2 kan urat yg dah tegang tu

    ReplyDelete
  4. ch@,
    takde pape arr abaikan k ;-)

    mekchu,
    hehehe cam best je dengar spa spa nih... arghh syiok dapat rleks kan kepala hotak dan badan sekali

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.