, ,

Cepat lah pulang

Bila kawan sebelah takde.....

terasa sunyi sepi ...
erkk...

"aluuu cik sebelah, bila nak balik ni???"

erkk ni belom dia pegi untuk 2, 3 tahun...
Klu setengah hari dah buhsan, bayangkan klu 3 tahun mendatang...
Harus ako kejung kat sini sengsowang..

arghh tidaaakkkkkk!!!

Nota Jemari: ... psstt psstt
Share:

4 comments:

  1. REtna..kawan sebelah gi cuti2 mesia ke

    ReplyDelete
  2. kawan sebelah ikot rombongan 'skolah' .. hehe

    ReplyDelete
  3. tadaaaa....i'm back!!! jgn sedih2 yer...nnt2 kalo aku tak de 2-3 tahun..kita leh ber YM kan??? hehehe

    ReplyDelete
  4. uhukk uhukk.... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... sob sob

    *sambel kesat hingus

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.