Selamat Pengantin Baru, Nazurah & Nazmi

Tahniah kepada Kak Norz @ chef aka novelis Norzailina Nordin & Uncle Deri sebab dapat menantu. 
Selamat Pengantin Baru kepada kedua mempelai, Nazurah & Nazmi.
Lama sangat tak bersua muka dengan kakak yang satu ni dan keluarga, so bila dapat jemputan macam ni, memang tak lepas peluang untuk menghadirkan diri walau asalnya nak pergi ramai-ramai tapi sudah nya ako dan bigbos Junaidi je yang dapat memunculkan diri.

Alhamdulilah majlis berjalan lancar.
Makanan pun banyak sangat pilihan dan sedap-sedap belaka.
Agak-agak menu apa ye yang kak norz masak tadi🙊
Moga murah rezeki lagi kak norz sekeluarga.

 Tahniah Nazurah!!
Tak sempat nak salam-salam dengan pengantin
Moga perkahwinan yang dibina kekal selamanya.
Kecik-kecik dulu rajin mak pak dia bawa jumpa kitorang.
Pejam celik pejam celik dah membesar dah.. Dah jadibini orang dah budak ni.. 😀

Tak sempat nak beramas mesra sangat.
Almaklum pak mak pengantin sangat la sibuk.
Harap bos sebelah tu usahakan buat perjumpaan geng-geng lama balik ni.
Rindu gila kat korang yang dah lama x bersua muka tu kan.

Dedua adik dah sudah ni, kak long bila lagi?
Takpe, kita tunggu awak, awak tunggu kita eh? hahaha...

Cenderahati dari keluarga pengantin.
Wah ada buku resepi la. Nampak gaya kena rajin masuk dapur la lepas ni.

Nota Jemari: susah senang bersama mereka...

2 comments:

  1. Wow bestnyaa cenderahati diaaa..
    Masak oiii masakkkk
    Lawaanyaa Kak NorZ

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com