KEK SARANG SEMUT by KEK MOLEK - Ako Tetap Ako

KEK SARANG SEMUT by KEK MOLEK

 

Kek Sarang Semut atau Kek Gula Hangus.
Memang legend kek yang satu ni.
Nak buat memang tak reti.
Tak sempat plak nak belajar dari arwah MAK.
Sudah nya bila mengidam-ngidam ni terpaksa la kita mencari.

Dalam gigih mencari tu alhamdulilah akhirnya terjumpa plak dengan KEK MOLEK.
Kek ni ada 2 perisa tau.
Satu yang original dan satu lagi perisa pandan.

Kek ni juga dijual dalam 2 saiz.
Saiz kecil (200g) harga nya RM12.
Saiz yang besar (7 inch) harga nya RM35

Kepada yang berminat boleh contact :-

IG --> KEK MOLEK

Bagi korang yang berada di luar kawasan, jangan risau.
Kek Molek bole pos kan je kek korang!!
Dijamin dapat!!

Kek sarang semut boleh pos tau. Takde minimum order. Kalau tak sampai atau sampai kek rosak atau pecah, kita akan ganti PERCUMA. so jangan risau. Isnin kita nak pos kek berjemaah. Jom join. Tapi saya duduk perlis kak, bisa bisa di pos. Kita pakai J&T takde cuti sabtu ahad pun jalan.
Ha tu dia, sampai ke Perlis diorang boleh poskan.
Kek ni boleh tahan sebulan  jika disimpan dengan betul.
So tunggu apa lagi.
Yang mengidam macam ako, gi cepat contact KEK MOLEK!!
GERENTI DAPAT!! hahaha

Nota Jemari: Alhamdulilah.....

6 comments:

  1. Packagingnya comel bangat la!!! Mcm sygnya nk buang

    ReplyDelete
  2. Nampak moist gilee keknya.. nasib ko potong gitu, kalau tak ngeri aku nampak lobang-lobang hahahaha

    ReplyDelete
  3. waaaa gelap betulll! mesti sedap ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah sedap, x manis sgt, just nice je

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.