The Keria Ball - Ako Tetap Ako

The Keria Ball


Lai lai, panas! panas!
Tak perlu pegi jauh-jauh sampai ke Melaka semata-mata nak makan kuih keria ni.
Sekarang korang boleh dapatkan di IG "TheKeriaBall".
Sangat sedap dan berbaloi.

Aritu ako wassap je.
Pas order baru derang akan masak n terus buat penghantaran.
Maka nya, bila sampai kat umah memang masih panas lagi la.

Ni kalau tetiba terdesak nak nak cari kuih, memang berbaloi la order panas-panas kan.😁


Bukan saja ada kat KL, malah KeriaBall ni ada juga di Selangor, Johor, Pulau Pinang dan juga di Seremban.

Boleh juga contact agen-agen KeriaBall yang berhampiran dengan korang untuk order.

Harga yang dijual adalah seperti berikut:-

RM12 (frozen 20pcs)
RM14 (readycook 20pcs)
RM56 (readycook 80pcs bigbox)

Nota Jemari: Ini adalah iklan tidak berbayar ye hahaha.... 

4 comments:

  1. Bagus...aku suka, ko makan ko share hahahaha kipidab hahahaha

    ReplyDelete
  2. ingatkan kak retna buat sendiri, hihiii. jap-jap nak pergi order!

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.