Hoyee, dapat hadiah lagi!!

Semalam, on the way ke opis, lalu la ako di atas jambatan itu. Dan ternampak la org jual bende yg comei yg slalu org letak atas dashbod kete. Dalam kepala hotak dah terpikir nak beli satu. Tapi sebab kan ako dah terlambat, maka idok le ako menyinggah untuk melihat orang itu menjual.

Semalam, lunch bersama mereka. Dapat la hadiah dari Mya.
Sampai je kat department, terus tergedik2 ako buka itu hadiah.
Dan sangat la terkejut dan excited sebab apa yg ako idamkan dah terpancul kat depan mata.

Mya, ko mcm tahu2 je ako inginkan bende itu.
Taadaaa.... ako dah tempek kat dashbod si putih.
Ooo sangat comei.
Lebih2 lagi ianya berwarna MERAH.

Tengkiu beb!!!! I like it so much.

Nota Jemari: tambah koleksi lagi
Share:

2 comments:

  1. aku dok cr2 color pepel,x dpt2..siott je ko dh dpt dulu huhuhuhuhuhu

    klu ko jumpa kt KL tu,ko present kt aku ek..hahahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe ok nnt klu ada kaler pepel, ako belikan tuk ko yek!! ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.