Wordless Wednesday: TASIK YDP SLIM RIVER

Wordless Wednesday: TASIK YDP SLIM RIVER




Tenang aje....
OK minggu depan kita overnight kat sini ye Uyum!
Tunggu!!

Nota Jemari: Pagi Joging, malam BBQ, OK set!!😁

Post a Comment

21 Comments

  1. Dah dekat sangat-sangat nie dengan Sha.. hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok sha.. Jom. Mgu depan jumpa hehe kat carebin 1080

      Delete
  2. tak ramai orang...tenang je suasana..

    ReplyDelete
  3. Memang tenang duduk tepi tasik ni. Kawasan sekitar pun bersih. Syok tu dapat berkhemah kat sini.

    ReplyDelete
  4. YDP tu apa? Yang Di Pertuan? Dah macam kek N9 pulak ghaso ahaksss

    ReplyDelete
  5. Seronok ni. Lagi kalau tak berapa ramai orang lagi OK.

    ReplyDelete
  6. Saya pun tak tahu akan kewujudan tasik ni. Cantiknya!

    ReplyDelete
  7. Waaa bestnyaa,. nak ikuttt... nasib baik Abin tak dapat belajar di Borneo, kalau tak Nina asyik terobang gak ni.. hahahaha

    ReplyDelete
  8. tempat begini sseronok kalo org xramai. Baru enjoy. Jauh menung yum.. fikir aape tuu?

    ReplyDelete
  9. Wahhhh, menarik!!! Bestlahhh, pepagi jog, malamnya makan bbq... nice...

    ReplyDelete
  10. Wah, Uyum asek ulang-alik sana jer skrg ya.

    ReplyDelete
  11. Bestnya tempat hangout dgn family camtu

    ReplyDelete
  12. Betul betul tenang suasananya..

    ReplyDelete
  13. apa la yang dimenungkan dia tu ekk..hahaha

    ReplyDelete
  14. Ditunggu ceritanya nak staycation kat sana uyum 😘😊...

    ReplyDelete
  15. mmg best nk jogging & bbq di sini

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com