,

Bil Letrik RM300++

Gilo apo bil letrik sampai RM300??!!!
Padahal ako dok berdua je ngan adik ako.
Dah tentu siang hari takde sape kat umah.
Hanya waktu malam sahaja penggunaan letrik itu berfungsi.

So skrg ni ako nak kurangkan bertenet malam2.
Nak kurang tgk tibi...
Nak kurang buka lampu..
Nak kurang basuh baju...

Erkk klu sumer nya ako kurangkan, dah tu xtvt apa yg patut ako buat malam2 ek??

Nota Jemari: malam2 berdua syiok nih.....
Share:

11 comments:

  1. engko rm300++..akun nye bln ni rm500++..caya x? padahal bln2 lepas cuma bil aku rm250lebih je..x tau nape tu..eee nk pi check ni...

    ReplyDelete
  2. mcm ko ako caya sbb ramai penghuni.... hehehe...

    ReplyDelete
  3. pergh boleh tahan yerk bil umah akak nih... :D

    ReplyDelete
  4. pengsan dikk oii.... gurlpp

    ReplyDelete
  5. itu utk dua bulan ke sebulan...
    ko tiap2 malam dinner makan letrik ke aper???

    ReplyDelete
  6. Makan letrik???? Cisssss.....
    pengsan weii.... adOOOiii...

    ReplyDelete
  7. Mak aii...banyak nya..apa yang ko bukak sampai rm500.00 hengget tu ret..baik ko pi check ni dah macam kes 5 bulan x bayor ni hehehehe

    ReplyDelete
  8. pstt yg rm500 tu sis lin laa...
    saya punya rm300 JE..

    JE?? gurlppp

    ReplyDelete
  9. pelik la kak, duk berdua jerk, malam pulak tu baru ada orng macam mana leh sampai banyak tu rega dia...

    Dah pergi check ke belum nih...?

    ReplyDelete
  10. aiyo malas nya nk g check,.. hehehe

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.