Followers

Tuesday, July 7, 2009

Bil Letrik RM300++

Gilo apo bil letrik sampai RM300??!!!
Padahal ako dok berdua je ngan adik ako.
Dah tentu siang hari takde sape kat umah.
Hanya waktu malam sahaja penggunaan letrik itu berfungsi.

So skrg ni ako nak kurangkan bertenet malam2.
Nak kurang tgk tibi...
Nak kurang buka lampu..
Nak kurang basuh baju...

Erkk klu sumer nya ako kurangkan, dah tu xtvt apa yg patut ako buat malam2 ek??

Nota Jemari: malam2 berdua syiok nih.....

11 comments:

Sis-Lin said...

engko rm300++..akun nye bln ni rm500++..caya x? padahal bln2 lepas cuma bil aku rm250lebih je..x tau nape tu..eee nk pi check ni...

AKO said...

mcm ko ako caya sbb ramai penghuni.... hehehe...

*shay* said...

pergh boleh tahan yerk bil umah akak nih... :D

AKO said...

pengsan dikk oii.... gurlpp

Jocko said...

itu utk dua bulan ke sebulan...
ko tiap2 malam dinner makan letrik ke aper???

AKO said...

Makan letrik???? Cisssss.....
pengsan weii.... adOOOiii...

CT Delima said...

Mak aii...banyak nya..apa yang ko bukak sampai rm500.00 hengget tu ret..baik ko pi check ni dah macam kes 5 bulan x bayor ni hehehehe

AKO said...

pstt yg rm500 tu sis lin laa...
saya punya rm300 JE..

JE?? gurlppp

*shay* said...

pelik la kak, duk berdua jerk, malam pulak tu baru ada orng macam mana leh sampai banyak tu rega dia...

Dah pergi check ke belum nih...?

AKO said...

aiyo malas nya nk g check,.. hehehe

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室