Tuesday, July 7, 2009

Bil Letrik RM300++

Gilo apo bil letrik sampai RM300??!!!
Padahal ako dok berdua je ngan adik ako.
Dah tentu siang hari takde sape kat umah.
Hanya waktu malam sahaja penggunaan letrik itu berfungsi.

So skrg ni ako nak kurangkan bertenet malam2.
Nak kurang tgk tibi...
Nak kurang buka lampu..
Nak kurang basuh baju...

Erkk klu sumer nya ako kurangkan, dah tu xtvt apa yg patut ako buat malam2 ek??

Nota Jemari: malam2 berdua syiok nih.....

11 comments:

  1. engko rm300++..akun nye bln ni rm500++..caya x? padahal bln2 lepas cuma bil aku rm250lebih je..x tau nape tu..eee nk pi check ni...

    ReplyDelete
  2. mcm ko ako caya sbb ramai penghuni.... hehehe...

    ReplyDelete
  3. pergh boleh tahan yerk bil umah akak nih... :D

    ReplyDelete
  4. pengsan dikk oii.... gurlpp

    ReplyDelete
  5. itu utk dua bulan ke sebulan...
    ko tiap2 malam dinner makan letrik ke aper???

    ReplyDelete
  6. Makan letrik???? Cisssss.....
    pengsan weii.... adOOOiii...

    ReplyDelete
  7. Mak aii...banyak nya..apa yang ko bukak sampai rm500.00 hengget tu ret..baik ko pi check ni dah macam kes 5 bulan x bayor ni hehehehe

    ReplyDelete
  8. pstt yg rm500 tu sis lin laa...
    saya punya rm300 JE..

    JE?? gurlppp

    ReplyDelete
  9. pelik la kak, duk berdua jerk, malam pulak tu baru ada orng macam mana leh sampai banyak tu rega dia...

    Dah pergi check ke belum nih...?

    ReplyDelete
  10. aiyo malas nya nk g check,.. hehehe

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.