Kedai Repair Laptop/PC @ UstazPC - Ako Tetap Ako

Kedai Repair Laptop/PC @ UstazPC

 
Eh baru beli laptop takkan dah rosak kan?!!
Bukan... bukan.... ako gi kedai repair ni sebab nak install antivirus.
Kebetulan adik ako ada hantar laptop lama dia untuk dibaiki kat kedai ni, so alang-alang ako minta dia install kan sekali antivirus tu. Ala bukan mahal pun kan. Walau orang cakap, boleh je install sendiri tapi apa salah nya kita bagi orang bisnes kan?!😁
Kedai nya terletak di tingkat 2 deretan kedai di Prima Sri Gombak.
Bersebelahan dengan kedai Celcom Prima Sri Gombak.
Nampak macam kecil je tempat nya.
Tapi jangan risau sebab tempat yang kami duduk ni hanya tempat berurusan.
Segala kerja-kerja pembaikkan, derang akan buat kat bahagian belakang kain rentang tu.
hehehhe ada bilik belakang tu.
Cozy je kedai nya.
Staf pun peramah dan banyak membantu.
Ni ha berderet laptop yang derang dah repair.
Tunggu owner datang collect je.
Buat korang yang berdekatan, boleh cuba servis UstazPC ni. Insyallah dijamin thorbaek!!
Harga pun berpatutan.

Tak perlu formal? Santai-santai je..

Hubungi kami

No. 1-08, Jalan Prima SG 1,
Taman Prima Sri Gombak,
68100 Batu Caves, Selangor
( atas Klinik Segara )

 hr@modera.com.my

 013-660 6212/ 017-218 2325

fb.com/UstazPC

Waktu Operasi :
Isnin – Ahad : 9 pagi – 9 malam
Tutup : Cuti Umum


Boleh jenguk FB diorang kat ---> https://www.facebook.com/UstazPC
or
Website diorang ----> http://ustazpc.com/
or

Nota Jemari: Pasni nak cuba hantar laptop yang memula ako start blogging...

2 comments:

  1. Bagus senang tau mana nak repair servis laptop..
    Kat Johor pun aku dah tau tempat, so senang aku nak tuju...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaann... Tu laa b4 ni slalu repair ngan arwah adik ipar ako je hehe.. Now dh tau kedai, senang la sket

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.