KEMAIN ORANG TAK PUASA NI - 2 RAMADHAN - Ako Tetap Ako

KEMAIN ORANG TAK PUASA NI - 2 RAMADHAN

 

Haluuu pulis.... tangkap budak ni, dia tak pose!!
Hahaha... amek dia dari sekolah terus cakap,

"Uyum haus laa... uyum dah berpeluh ni, Uyum nak soh Nina beli air!"

Kebetulan memang kitrg ada prepare air masak dalam bag sekolah dia.
Dia tak nak air masak ko!!
Amboiii... paksa soh gi kedai juga.
Pastu demand nak makan kat kedai.

Ewah-ewah....kang nina kena tangkap kang camne?
Nina takde duit nak bayar denda!

Kebetulan kena amek suar abin kat kedai alter, nampak kedai burger king ni.
Nina ajak la Uyum masuk.. Kita order la burger satu.
Melalak plak dia dalam kedai tu sebab beriyer2 nak soh makan kat kedai juga!
Adoiiiii haaiii...... pujuk punya pujuk, kita beli la eksrem singgit tuk dia.

Sampai je rumah terus nak makan!


Dah makan kemain dia membuta.
Siap pakai penutup mata tu....
Hahaha ada-ada je la uyum ni.
Mana ntah dia jumpa barang-barang travel ako.
Semua pun nak di selongkarnya.....

Ha hari ni berbuka apa tu korang?
Kami? ermm... tak pasti lagi!
So selamat berbuka ya :)

Nota Jemari: Arini giliran moreh jalan umah ako.... ermm nak bagi apa eh?

22 comments:

  1. Apeni uyum pose yang yuk. Kemain dia berburger bagai. Heii ajak nina makan kat situ kang kena tangkap tak pose. Hahaha.. lena teruk lepas makan dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahahaa tu la pasal... lena, ni x bangun2 lagi... sedap tido bawah aircon lagi

      Delete
    2. Perghh..boleh buat orang jeles ni tau Uyum.

      Delete
  2. Terliur tengok Uyum makan. Nasib baik dah petang. Berbuka simple je, nasi goreng pastu ayam sambal.

    ReplyDelete
  3. amboiiii. bukan biasa2 ni..hahahah

    ReplyDelete
  4. Amboiii.. Uyum, kemahen pandai buku nina ya, nasib Nina sporting

    ReplyDelete
  5. comel je uyum tidur dgn kenyang tu. hehe
    hari ni syu berbuka nasi ayam penyet

    ReplyDelete
  6. Amboii kemain dia makan burger king, dah kenyang, buat tahi mata pulak hahahaha.
    Nina telan air liur je tengok uyumm makan :P
    Harini berbuka makan nasi putih lauk paprikk campur. Lauk beli di bazaar je hehehe

    ReplyDelete
  7. Time orang berbuka puasa nanti uyum makan lagi

    ReplyDelete
  8. Allahh kenapa comel sgt uyum ni kak ret..geram tgk dia hahaa ^_^

    ReplyDelete
  9. Alaaa..si hensem Uyum ni x posa plak dia...leh geng Aydan la...x posa..

    ReplyDelete
  10. Rasa macam nak cubit-cubit je pipi dia tu. Hahahahah :)

    ReplyDelete
  11. Haha tinggi permintaan.
    Tidak boleh kalah tidur pakai penutup mata. Pandai dia guna. Kalau saya tidak biasa guna penutup mata.

    ReplyDelete
  12. Hahaha.. ehh.. reti Uyum guna penutup mata tuuu. huhu

    ReplyDelete
  13. Uyummmm.... comel betul dia! Kalau puasa lagi tambah comel kan heheheee.

    ReplyDelete
  14. Adoi la uyum... pakej makan sekali tido tu.. hahaha

    ReplyDelete
  15. Hehe,.. Makan kt kedai baru best kan Uyum...
    Lepas makan kenyang memang best la tido.

    ReplyDelete
  16. ishh burger king punnnn ciksun nak jugak uyum!!

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.