SALAM RAMADHAN 2021 - Ako Tetap Ako

SALAM RAMADHAN 2021


Minta maaf ye kalau termasuk sini time tengah puasa tu.😅
Pape pun selamat menjalani ibadah puasa.
salam ramadhan untuk semua.

Jangan lupa kunci jam oii.. Kang terlepas plk sahurnya tu 😁

Nota Jemari: minggu bizi... nnt dha back to normal, akan jalan-jalan jenguk korang k

22 comments:

  1. Nasib baik datang malam.
    Selamat berpuasa Cik Ako.

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA esok tengah hari nampak luar biasa tau kak Ret
    Papepun selamat berpuasa kak Ret! :)

    ReplyDelete
  3. Sangat luar biasa bila tengok masa puasa. Selamat berpuasa Kak Ret. Semoga segala urusan KakRet dipermudahkan. Aaminn

    ReplyDelete
  4. Saya tengok pagi pagi ni... Masih kenyang.. ok xpe.. ahahahaha.. fuh, cecepat berlalu pergiiii...

    ReplyDelete
  5. Selamat menyambut Ramadan dan selamat berpuasa

    ReplyDelete
  6. Selamat berpuasa Ret..tengok pagi2 masih boleh tahan lg..hehe..

    ReplyDelete
  7. salam Ramadan Kareem selamat menjalanai ibadah puasa

    ReplyDelete
  8. Luar biasa sangat ni sebab masuk salah time huhuhuuu...
    Marhaban Ya Ramadhan Ako

    ReplyDelete
  9. Selamat berpuasa Ako....nasib dah buka puasa tengok entry ni

    ReplyDelete
  10. SElamat berpuasa Cik Ako. Dah tak rasa luar biasa, sebab masuk sini perut tengah kenyang hahahahaha!

    ReplyDelete
  11. Salam ramadan 1442 H
    Selamat menjalani ibadah puasa dan yang lain2nya

    ReplyDelete
  12. Salam Ramadhan..
    Hehe. macam betul juga tu. bulan biasa nampak biasa biasa je tapi bila masuk bulan ramadhan terus jadi luar biasa..

    ReplyDelete
  13. selamat berpuasa kak. semoga tahun ini lebih baik dari tahun2 sebelumnya

    ReplyDelete
  14. Masuk time bulan puasa, telan air liur jela. Walaupun tak berapa minum air manis tapi kalau berbuka ada ni memang tak tolak

    ReplyDelete
  15. tgk pada salam 3 ramadhan kak ret..fuh!fuh! gagagaa :D

    ReplyDelete
  16. nasib baik tak rasa apa2 tengok air tu...sebab scroll laju2 ke bawah 😜

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.