ALL THE BEST CANDIDATE SPM 2020 - Ako Tetap Ako

ALL THE BEST CANDIDATE SPM 2020


Akhirnyaaa dah tiba masa bebudak form 5 tahun 2020 untuk menduduki peperiksaan SPM!!
Good luck, all the best!!
Ini perjuangan korang ...
Susah payah korang dah nak sampai penghujung...!
Kuat kan semangat.... 
Semoga semua dapat menjawab soalan dengan tenang dan yakin.

.:rindu kengkawan sekolah, sempat pose sehari before SPM 1995:.

Nota Jemari: rindu nya zaman form 5....

24 comments:

  1. Makaseh awak, Saya tengah dalam dewan peperiksaan ni hahahaha..
    Feeling sweet seventeen :p

    ReplyDelete
  2. Semoga anak- anaka SPM 2020 dipermudahkan dalam menjawab soalan exam...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hahaha kaann... Mmg nostalgia sgt 🤣🤣 muka cuci murni gitu

      Delete
  4. perjuangan baru bermula..semoga sukses!

    ReplyDelete
  5. Good luck semua anak-anak! Semoga segalanya dipermudahkan.

    ReplyDelete
  6. 1995 saya sekolah rendah lagi. Kena panggil akak ni. Rindu jugak zaman sekolah. Saya dulu spm bulan puasa. Huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ye ahkah dah tua dah.. Berpuluh taon tglkan zaman sekolah hehehw

      Delete
    2. Haha. Saya pun xde muda mana. Gambar tu tipu

      Delete
  7. Goodluck untuk adik adik ambil SPM. 1995 saya sekolah rendah..rindu zaman SPM, berdebar lain macam nak jawab exam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha semua pun debo kan.. Rs cam nk g berperang 🤣

      Delete
  8. good luck untuk semua calon spm. teringat zaman akak dulu. nak exam abis cepat2 sebab nak merdeka konon, paduhal zaman kerja lagi lah terkongkong, byk tanggungjawab

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha kan kan rindu zaman sekolah.. Dah keje ni rs stress sgt kan..

      Delete
  9. kenangan betul gambar tu..teringat zaman ambil spm dulu...dan crush..tiberrrr hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahahahhahaa tingat kat crush plak dier ye :p

      Delete
    2. hhahahahhahaa tingat kat crush plak dier ye :p

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.