BUDAK BERTUAH NI KAN..!!! - Ako Tetap Ako

BUDAK BERTUAH NI KAN..!!!

 


Budak berdua ni kan memang pantang kalau dah jumpa.
Sakan la macam-macam nak di main nya.
Sebabkan yang sorang tu memang sengsorang je kat umah kan, so bila datang umah ako memang excited la jumpa si Uyum.

Uyum plak, bila Imran dah datang umah, makin galak la dia bersokaria.
Dijadikan citer, Imran baru belajar Wushu , Uyum plak belajar taekwando.
So apa lagi gasak la derang berlawan.
Acaner wushu berlawan ngan taekwando eh???

Ha bertumbuk tampar jadi nya.
Last-last dedua melalak.
La haaaiiii...... kemain kan korang, awal-awal Nina dah cakap, jap lagi ada yang gado ni.
Ghope nya betul, tak sampai soploh minit berlawan bertumbuk, memasing dah melalak sebab dedua tak tahan sakit dah...

Hahaha x tau nak gelak ke nak marah?!!!
Pape pun, korang memang x bole lawan berdua.
Dah sorang keding, sorang plak bolat!

Dah abs melalak , Nina dah siap soh minta maaf sesama, bole plak korang sambung lagi main...
Hahah biasa la kan nama pun budak-budak, ye tak?!

Nota Jemari: Besar dah cucu-cucu MAK n ABAH, sayang tak sempat MAK n ABAH nak tengok derang... 

7 comments:

  1. Mana satu Uyum, mana satu Imran?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uyum baju merah, imran baju biru.. Uyum bulat, imran kuruih🤣

      Delete
  2. Hahaha tu baru berapa ketul Ret..
    Aku ni yang ramai cucu tua bangka pun ada yang bertekak adoiii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah riuh kan!! Macam peel.. Ni kalau semua berkumpul, mmg lagi havoc laaa.. Dgn ako2 sekali tinggi sore 🤣🤣

      Delete
  3. Haha. Nangis sekejap je tu. Biasala kan bdak-budak. Nak dibiar takut cedera pulak

    ReplyDelete
  4. Kalau ada geng memang menjadi. Adeh lawannya pun tak sama level :)

    ReplyDelete
  5. Ehhh.. comelnya Uyummm time niii . Hahahaha.. Rasa nak picit picittt je... Tapi sekarang bertambah tambah bolatnyaaaa...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.