Wordless Wednesday : Fakta Sains - Ako Tetap Ako

Wordless Wednesday : Fakta Sains


Hahaha... so apa lagi...
Jom hidu!!

Hidu je tau!! Orang bukan soh makan!! πŸ˜†

Nota Jemari: Tak kurus, siap sape yang buat fakta ni!!! πŸ˜†πŸ˜

16 comments:

  1. Ko buat dulu tau, nanti aku follow hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah try lin, lama sangat hidu termasuk mulut plak pisang nya tu ahhha

      Delete
  2. mana maunya.....

    dah hidu, rasa lapar pula. mesti nak makan! hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahaaha tu la pasal kan..
      aisshh susah nk prektik kan fakta yang satu ni hhaaha

      Delete
  3. Ek hidu sahaja? Macam cerita 3 Abdul pulak. Ambil bau sahaja.

    ReplyDelete
  4. Mungkin dia bantu setakat 1% je. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahaha betul gak tu :D ishh kijam la fakta ni kan huhu

      Delete
  5. salam..

    seriouslyyy.. nak beli bebanyak lah buah ni. hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha tp hidu je tau :p
      jgn plk masuk mulut

      Delete
  6. hahaha..nak gelak dulu. Beli buah semata mata nak hidu je. Jimat ni cara nak turun berat badan.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.