Happy Birthday "MAK" - Ako Tetap Ako

Happy Birthday "MAK"

Hari ni 18 Februari 2021.
Kalau umur MAK masih panjang, tentu kita dah celebrate besday MAK yang ke-74 tahun.
Tapi TUHAN lebih sayang kan MAK.
Dia jemput MAK di kala umur MAK 61 tahun.

Walau MAK dah takde, tapi oghang tetap ingat kat MAK.
Lebih-lebih lagi bila tiba tanggal 18 Februari.

Oghang selalu RINDU kat MAK.
Walau dah 13 tahun MAK pergi, rindu tu akan sentiasa terasa.

Oghang selalu doakan untuk MAK, moga roh MAK dan ABAH ditempatkan dikalangan orang-orang soleh dan solihin disisiNYA.

Raya terakhir kita bersama, MAK!

Walau MAK dah takde, tapi oghang tetap nak ucapkan,
"Selamat Hari Jadi, MAK!!"

Nota Jemari: semua pun rindu kat MAK.....😍

14 comments:

  1. Ingatan itu yang tidak boleh hilang.
    Al-Fatihah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Ni tgk blk gambar MAK, allah..rindu sangat2😔

      Delete
  2. Innalillahiwainnaillahirojiun...semoga dia ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Rindu yang tiada sempadan, kenanga yang tak mungkin luput dari ingatan

    salam jengah dan pengenalan dari blog iamfuzy

    ReplyDelete
  3. Al-Fatihah buat arwah Mak ko Ret.. selang sehari aje besday dengan arwah Mak aku , Esok besday arwah Mak aku.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kan... Ako pun igt besday arwah mak ko..

      Delete
  4. Bergenang pulak air mata kita, kuhadiahkan Al-Fatihah di hari jadi emak Retna

    ReplyDelete
  5. Alfatihah untuk arwah mak Ako. Betul tu, rindu tu tak akan pernah hilang.

    ReplyDelete
  6. Al-Fatihah..
    Cantik arwah mak, moga rohnya bahagia selalu di sana :)

    ReplyDelete
  7. Al-Fatihah untuk arwah Mak Ako.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.