Jom Bersenam Di Rumah - Ako Tetap Ako

Jom Bersenam Di Rumah


Dua tiga hari ni memang bizi sikit.
Tak sempat nak jengah sana sini.
Malam ni ada rileks sikit so kita update la kejap.


Budak ni sibuk nak ajak bersenam.
Tak dapat nak gi gym, moh la kita bersenam di rumah saja kan.


Kemain dia folo orang tu senam.


Pastu dalam soploh minit dia dah penat.
Hahahah... jadi la kan uyum!!

Jom kakak, abang, aunty semua join Uyum bersenam.
Hahhaha tapi Uyum rest dulu tau!

Nota Jemari: Aunty Lin, Uyum dah kurus kat jari tau!! 😆😆

22 comments:

  1. Selamat bersenam!! Ade jugo peneman kecil kalau bosan bersenam sendiri, gaya diaa hahaha

    ReplyDelete
  2. Baru ingat ada gambar ekau kuak lentang 😝

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakaka haha yg tu tak yah la tempek sini kak.. Kang torkojut lak hahah

      Delete
  3. 10 minit bersenam kira hebatlah Uyum! Teruskan ye Uyum.

    ReplyDelete
  4. Hehe.. selamat bersenam, Uyum! :)

    ReplyDelete
  5. Hahahaha jari aje ke? Alaaa jari mana? Ibu ke kelengking ke? Hahahahaha

    ReplyDelete
  6. Wahh semangat dak Uyum, lepas tu mula drama penat dia..hehe.okaylah Uyum jadi pembakar semangat suruh semua orang bersenam..dumbell xde lagi ni..Yang ada yoga mat, skipping dengan bar muscle up.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom jom kita bersenam...
      bar muscle up??? wah nak tambah muscle ke tu :p

      Delete
  7. adoi... uyum² dh kurus ke tu??? hihihi

    ReplyDelete
  8. Rajin Uyum bersenam. Tapi Auntie tak ada dumbell tu. Pakai botol air aci x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. uyum cakap, boleh je 'aunty' pakai botol air. :p

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.