La Peez by eCha - Ako Tetap Ako

La Peez by eCha



Orang memberi kita merasa.
Rezeki ni ha, adik ecah bagi kek lapis.
Kata nya masih dalam proses mencuba-cuba.
Dengar citer banyak dia dah buat.
Semua pun dia kasi test kat kengkawan.

Dia belum nak jual lagi.
Masih dalam proses mencuba-cuba resipi kek lapis ni.
Dia soh kita rasa dan bagi feedback.
Mana yang kurang boleh diperbaiki.
Mana yang dah OK tu, insyallah boleh diteruskan untuk dijual.

Semoga murah rezeki Ecah  ye.
Insyallah yang sedap pasti jadi rebutan.

Dah lama tak makan kek dari air tangan Ecah.
Pasni kalau ada rezeki, boleh order kek lapis perisa lain-lain plak kan 😊

Nota Jemari: Rindu nya nak makan kek lapis sarawak... eh sebenarnya rindu nak gi sarawak haha

12 comments:

  1. Wah dapat percuma. Alhamdulillah dapat merasa.

    ReplyDelete
  2. Kannnn... kita pun rindu nak naik belon ke Sarawak

    ReplyDelete
  3. Aku suka Berry Ret, sedap dan wangi je makan..
    Raya nanti boleh order..

    ReplyDelete
  4. Exclusivenya kek lapis dia. kotak lawa tambah lagi kek lapis sedap. Semoga biz yang bakal dicuba berkembang maju dan dilimpahi dengan rezeki berpanjangan dengan segala keberkatan. Aaminn

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.