GAMES OLIMPIK MASIH ADA LAGI ESOK - 4 OGOS 2021 - Ako Tetap Ako

GAMES OLIMPIK MASIH ADA LAGI ESOK - 4 OGOS 2021


ok jom pepagi lepas subuh kita dok depan tibi tengok orang main golf!!

Ayoh kita sokong lagi atlit malaysia untuk sukan-sukan yang tersenarai di atas.
Jangan lupa esok, Rabu 4 Ogos 2021!!

Nota Jemari: MALAYSIA BOLEH!!

19 comments:

  1. Golf tidak faham sangat. Hehe hendak tengok acara basikal.

    ReplyDelete
  2. Aku memang duk tengok je Ret.. kadang Malaysia takde main pun aku pulun nengok hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahaha aritu ako pun tgk 100m wanita ... msia awal2 dah kalah hehehe..

      Delete
  3. Esok hari kemuncak. tak sabar. Harap ada lah pingat emas untuk Malaysia esok. Aaminn...

    ReplyDelete
  4. mana tau rezeki pandelela. Rio 2016 dengan Jun Hoong menang silver. Alamak kak Ret, tak reti la tengok golf. Kalau lumba beskal tu faham la jugak. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahaha sama laaa x reti gak tgk golf..tau dia pukul2 je bola tu hahahaha

      Delete
  5. Semoga ada yang berjaya. kalau semua berjaya lagi cun.

    ReplyDelete
  6. Menarik acara esok. Acara yang dinanti nanti.

    ReplyDelete
  7. Ok, nak try tengok bola golf lah..HAHHAHAHA
    Moga berjaya memperoleh emas untuk sukan Malaysia di hari hari akhir ni..AMIN

    ReplyDelete
  8. Moga-moga ada sinar emas dalam acara berbasikal.

    ReplyDelete
  9. Hari ni memang layan olimpik tokyo jer.gigih nak tengok kontigen malaysia dalam acara 10m papan anjal & lomba beskal😁. Harap ada lah hendaknya rezeki untuk Malaysia.

    ReplyDelete
  10. Pernah cuba main golf, x masuk la ngan jiwa..hahahaha...tapi suka tengok org main golf, sukan paling senang buat duit dan jadi kaya kata org

    ReplyDelete
  11. syu x tgk olimpik. tgk org share psl olimpik je dkt fb etc

    ReplyDelete
  12. Tak tahu macam mana dia kira untuk golf hahaha, sekadar tengok dan sokong je hehehe

    ReplyDelete
  13. Dah tak ada tontonan lagi sejak olympic habis :D. Hiburan sangat ditengah pandemi nih yaa :).

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.