KL CUTI TAPI AKO KEJE

KL CUTI TAPI AKO KEJE

Sedih je baca tajuk kan...
Ye betul KL memang dapat cuti hari ni tapi opis ako istihar KEJE TETAP MACAM BIASA!! Alololo. sadisnya la hai!!

Kebetulan ada check up arini.
Moh la kita jumpa doktor dulu ye. 
Petang kang baru la kita pulun setelkan keje. 



Dapat giliran no 2. 
Huh...ok laa arini memang awal gak sampai spital. Berdebar plak kali ni nak jumpa doktor. Ini pun sebenarnya emergency sangat nak jumpa doktor, gara-gara muka kaki badan tetiba mengembang macam nak meletop dah ni. Tu yang naik risau dibuatnya. Tak pasti sebab kesan ubat steroid atau badan tetiba penuh dengan air, buatkan circulation tak betul. Harap takde yang serius laaa..

Doa yang baik-baik aje ni..

Nota Jemari: tetiba batuk muncul plk... Isk

Post a Comment

25 Comments

  1. Didoakan semua baik-baik saja, kesan sampingan yang sementara terus beransur pulih sepenuhnya, inshaAllah.

    Tula KL cuti, sector bank tak pula, sadis. Esok cuti kan.

    ReplyDelete
  2. Moga semuanya baik-baik aja Ret, risau betul tengok keadaan ko ni laaa...

    ReplyDelete
  3. Alahai tidak cuti pula.
    Bagus juga tanya doktor mengapa anggota badan mengembang takut tidak serasi dengan ubat.

    ReplyDelete
  4. Lupa KL cuti hari ni sebab Aini pun kerja..hehehe
    Semoga semuanya selamat dan sembuh hendaknya

    ReplyDelete
  5. semoga baik2 aja Ret..take care!

    ReplyDelete
  6. Eh alahai cuti ke....so macam mana tadi jumpa doc? hopefully semua baik- baik aje...update tau...

    ReplyDelete
  7. Boleh ya bos paksa kerja walaupun cuti, patut bayar triple ni.

    Semoga Ret diberi keafiaatan oleh Allah swt, Amiiinnn.

    ReplyDelete
  8. Semoga kak Ret sihat-sihat aje ye. So dah jumpa doktor apa dia kata?

    ReplyDelete
  9. Kak, selalu kongsi perkembangan terkini ya.

    ReplyDelete
  10. alergik ke kak ret? moga xde yg serius kak!

    ReplyDelete
  11. Semoga Kak Ret diberikan rezeki kesihatan hendaknya. In shaa ALLAH.

    ReplyDelete
  12. Salam. Moga baik2 ajer ako..stay healthy..

    ReplyDelete
  13. Sabar je lah kena kerja kan. huhu...
    Semoga Allah berikan kesembuhan. Aaaminn...

    ReplyDelete
  14. Semoga semuanya baik-baik sahaja Kak Ret. Take care and rehat elok2 ya.

    ReplyDelete
  15. Alahai! kerja pulak ya anticlimax betul company tu eh! hahahaa...

    Syafakillah Ako

    ReplyDelete
  16. Kak Ret, moga sembuh, moga kuat semangat melawan penyakit yang ada semua..AMIN!
    Moga terus menulis dengan jayanya kat sini...

    ReplyDelete
  17. Semoga tak da yang berbahaya ya kak.. cepet pulih dari sakitnya. ❤️

    ReplyDelete
  18. kedekut cuti betul ofismu kak ret

    ReplyDelete
  19. Sama la Jun pun tak cuti gak so takleh la merewang ke mana2. Check up yg hari tu ke Kak Ret? Semoga baik2 semuanya.

    ReplyDelete
  20. Yang syik cuti ni teringin nak gi kerja

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com