SELAMAT PENGANTIN BARU, AYU n HUBBY

SELAMAT PENGANTIN BARU, AYU n HUBBY

Kenduri kedua untuk tahun ni.
Jemputan kawen anak opismet.
Kali ni ke Ulu Yam la kita ye..

Dah kata anak opismet kan.
Maka nya ini la masa nya nak jumpa ngan kengkawan opis setelah 2 tahun tak jumpa oiii hahaha...


.: aci tak tunjuk pp sebelah je hahaha :.

Nasib la masa giliran kami makan tak ramai sangat tetamu nya.
So bole la makan dengan senang hati , takde nak rushing-rushing kan.
Bole la lepak lama sket, al maklum bertahun tak jumpa kan hahaha..
Harus banyak gosip-gosip nak di kongsikan ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†


Tahniah Ayu n suami!
Semoga perkahwinan yang dibina sentiasa bahagia kekal selamanya๐Ÿ˜

Tahniah juga buat Kak Sarah (mak pengantin sebelah pengantin lelaki tu) dapat menantu lagi.
Lepas ni agak-agak ada kenduri lagi tak eh? ๐Ÿ˜

Nota Jemari: pastu kita sambung borak kat rumah opismet lain plak.. kebetulan rumah dia dekat je kat situ gak!!

Post a Comment

15 Comments

  1. Seronoknya berjumpa dan borak-borak. Lepas itu dapat makan nasi kenduri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye betul... mmg kita pulun borak nyaa... pastu sambung borak lagi kat rumah member!

      Delete
  2. Alhamdulillah. Tahniah mempelai. Uyum mana...ermmm.

    ReplyDelete
  3. Wahhh, semoga bahagia kedua-dua mempelai...Amin!

    ReplyDelete
  4. Selamat pengantin baru. Semoga berbahagia sampai syurga. Aaminn..syoknya KakRet dapat makan nasi minyak. Memang tak puas sembang bila lama tak jumpa. Membawa sampai ke rumah lain tu :)

    ReplyDelete
  5. bestnye dpt g kenduri. syu dah bertahun x pegi haha.

    tu la, bila dah lama x jumpa tu, byk bnda nak gosip hehe

    ReplyDelete
  6. Lama betul tak jumpa tuuuu, 2 tahunnn ye, bila dah berjumpa, memang riuh lah hahaha. Apa apapun selamat pengantin baru buat mempelai! Semoga perkahwinan kekal bahagia hingga ke syurga. Aamiin.

    ReplyDelete
  7. Haha. Saya pun rasa lama tak jumpa opismet. Setahun lebih dah wfh

    ReplyDelete
  8. Lamanya ccl x attend kenduri sejak2 pandemik ni

    ReplyDelete
  9. Terlihat senaaaaang semuanya.. bisa ketemu dengan kawan2 setelah 2 tahun nih hanya online ya kak ๐Ÿ˜. Saya baru sekali ketemu dengan teman2 kantor lama, itupun Krn ada acara di Bandung. Tinggal orangtua lah nih, yang belum bisa dilihat samasekali. Karena mereka juga jauh di Medan.

    ReplyDelete
  10. Terus rasa nak makan kenduri jugak...masalahnya xde yang jemput kenduri ni

    ReplyDelete
  11. Aci je tunjuk sebelah.. Kalau tunjuk full kang penuh pulak frame ye tak? Hahaha gurau tau

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah musim makan nasi kenduri ni.. Tahniah kedua mempelai.

    ReplyDelete
  13. Selamat pengantin baharu buat mempelai yang diraikan. Mesti syok berganda sambil makan lauk kenduri sambil catch up dengan kawan-kawan opis :)

    ReplyDelete
  14. bila lama x jumpa opismet, memang byk le boraknya, kan.
    rinduuuuu!

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com