WORDLESS WEDNESDAY : KAD RAYA KEDUA - Ako Tetap Ako

WORDLESS WEDNESDAY : KAD RAYA KEDUA

Hari tu dapat kad raya PERTAMA.
Eh eh tak sangka dapat lagi kad raya.


Kali ni dari Farah plak.
Kata wordless kan tapi memang ekceli tak terkata....
Ahkak ko ni teruja, sadis, gumbira sebab tahun ni ada kemajuan dapat kad raya.
Hahahaha..

OK pape pun, nak ucapkan "Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri", "Maaf Zahir & Batin"
Semoga sambutan norma baru ni tak patahkan semangat kita untuk beraya ye.

Nota Jemari: Tengkiu Farah!!! 😍

16 comments:

  1. Whoaaa .. penuh kad raya dengan tulisan.. hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaa kaaann.. Rajin gila menulis.. Klu kita konpom pendek je ucapan nya hehee

      Delete
  2. yeay! Bertambah koleksi kad raya KakRet tahun ni. Syoknya dapat kad raya handmade kak Farrah yang super kreatif tu. Suka ala vintage macam ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaannn!! Tu k ret terigt member k ret kt jb, kreatif mcm farah jgk.. Rindu dh lm x ctc dia

      Delete
  3. Hasil tangan sendiri penghantar. Tema klasik. Buat kenangan.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, dah selamat sampai. 😊
    Selamat menyambut lebaran, Kak Ret!

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.. Wah cantik n kreatif betul kad raya dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam.. Kan.. Kreatif btul.. Sunggih dia buat

      Delete
  6. wahh..dpt 2 kad raya..menarik kadnya..

    raya tetap raya walaupun pkp..hehe..

    ReplyDelete
  7. Cantikkkk kan hasil air tangan kak farrah hehehe.

    ReplyDelete
  8. Cantik dan kreatif sangat kad raya kak farah nie..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.