WORDLESS WEDNESDAY : KAD RAYA PERTAMA - Ako Tetap Ako

WORDLESS WEDNESDAY : KAD RAYA PERTAMA

 

Tengkiu Shida!! Kad raya pertama untuk tahun 2021

Nota Jemari: Berkurun tak kirim mengirim kad raya kan...

21 comments:

  1. i got it too and im happy hehhe

    ReplyDelete
  2. Yeay! Dapat juga. satu satunya kad hari raya yang dapat tahun ni :)

    ReplyDelete
  3. zaman dpt kad raya ni lama dh berlalu..rindu zaman dlu2 kumpul kad raya kan

    ReplyDelete
  4. Simpan elok-elok. Ada kenangan dan manisnya yang tersendiri kerana sekarang sangat kurang yang masih mengekalkan budaya mengirim kada raya.

    ReplyDelete
  5. Kad raya pertama saya tahun ini pun daripada Shida :)

    ReplyDelete
  6. Satu satunya kad raya yang saya dapat lepas bertahun tahun tak dapat hahaha. Menggamit kenangan betull.

    ReplyDelete
  7. Samalah berkurun tidak hantar kad raya.

    ReplyDelete
  8. rajin n kreatif sungguh sidah tu eek..

    ReplyDelete
  9. merasa juga tahun ni dapat kad raya dari kak shida..hehe

    ReplyDelete
  10. Tahun ni pun kad raya pertama dapat dari Shida Radzuan

    ReplyDelete
  11. masih menanti kad raya dari kak shida juga hehehee

    ReplyDelete
  12. Mrs. A pun dah dapat kad raya dari Shida.
    Samalah dah langsung tak bergelumang dengan kad raya fizikal ni hahahaa... dua tahun lepas bila bulan Ramadhan busy settlekan kad raya bos taip address, pastu pos sekarang sendu most of campany bagi kad raya digital je huhuhuu...

    ReplyDelete
  13. dah lama x dpt kad raya...hantar pun x..

    ReplyDelete
  14. tahun ni nampak gayanya takde kad raya nak gantung

    ReplyDelete
  15. tgk kad raya, sangat nostalgia. heeee ray follow sini

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah masih lgi ada tradisi kad raya .

    ReplyDelete
  17. best! feeling mcm dulu dulu hehe

    ReplyDelete
  18. Kad raya menggamit nostalgia lama.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.