Teaser Hujung Minggu

Teaser Hujung Minggu

Salam hujung minggu...
Kami gi cari sungai jap..
Gian nak jadi dugong hehehe.. 
Kami share satu gambar ye..
Nanti kita story mory lanjut.


Nota Jemari: hepi wiken semua

Post a Comment

17 Comments

  1. Ok selamat berendam. Berendam lama-lama biar rasa puas hati.
    Hehe ramai yang keluar daerah. Harap gembira tau.

    ReplyDelete
  2. Bestnya ! Selamat berhujung minggu..

    ReplyDelete
  3. Syoknyaa berendammm. Kami tak boleh p sungai la ni musim hujannnn. Dok hujan sedia.

    Selamat berhujung minggu kak ret!

    ReplyDelete
  4. kemain siap ada teaser tu. Wahh sakan 3 beradik mandi air terjun. Syoknya haihhhh

    ReplyDelete
  5. hahaahhah comel je gian nak jadi dugong

    ReplyDelete
  6. Wah...bestnyaaaa.......SA pun rindu nak jadi dugong kat jeram....

    ReplyDelete
  7. Dah lama tak mandi sungai/air terjun.. Dulu biasa mandi di Sagil je..

    ReplyDelete
  8. Seronoklah kembali bersatu dengan alam. Dapat berendam kat sungai pun satu nikmat jugak skrg ni

    ReplyDelete
  9. Ya allah, comel sungguh 3 ketul dugong tuuu hahaha. Bestnyaaaa dapat berendam dalam sungai sejukkk sejukkk!

    ReplyDelete
  10. Tak ingat lah dah berapa lama saya mandi di sungai hahahahha. Di Jakarta tak ada suangai bersih. Harus ke kota-kota kecil kalo mau mandi Kat sungai yg bersih :D.

    ReplyDelete
  11. Terdampar di sungai tajuk dia.. Hehehehe. Bestnya picnic!

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com