ALHAMDULILAH, "SAYA SUDAH DOS PERTAMA" - ABIN - Ako Tetap Ako

ALHAMDULILAH, "SAYA SUDAH DOS PERTAMA" - ABIN


Berjalan penuh konpiden!!
Sampai Axiata lebih kurang 8:30 pagi.
Eh ramai plak yang dah selesai kena cucuk.
Awal sungguh diorang buka kaunter ya hehee..

OK takpe, giliran kita 9:30 pagi.
Awal ke lambat, janji dah sampai situ kan.
So kita rileks-rileks je.
Jalan lenggang kangkung gaya nya muahaha 😆


Debaran kian terasa tatkala giliran tiba.
Selamat sudah cecair vaksin masuk dalam badan.
Semoga takde kesan sampingan yang teruk-teruk sangat.
Masa ako menaip entry ni, ABIN dah sakan main basikal ngan adik-adik dia.
So, kita assume badan dia OK la kan haha..
Tapi pape pun kita tunggu kesan nya esok hari.


"Alhamdulilah, saya sudah dos pertama!"
Kita jumpa lagi 3 minggu ye.
Sape-sape pfizer clan, bole geng ngan abam ABIN! 😝

Nota Jemari: alhamdulilah :)

15 comments:

  1. Alhamdulillah, comel masuk surat kabar :)

    ReplyDelete
  2. Hehe sama minggu dengan Abin.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..Hebat Abam Abin siap main basikal lagi tu. Semoga Abam Abin baik baik je. Aaminn...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah . Abam abin dah settle dose pertama vaksin

    ReplyDelete
  5. bergaya Abin pergi vaksin hehe. saya pun pfizer clan jugak 😁

    ReplyDelete
  6. satu gang dengan anak ammi juga

    ReplyDelete
  7. Wahhh, tahniahhhhh dah sedos! Moga sihat selaluuuu

    ReplyDelete
  8. Syukur sangat-sangat. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.. bergaya abam abin.. :)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulilah.., kita geng Abin.. Abin kuat.. tak lama lagi naiklah sekolah kan..

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah, kita geng abang abin! :P

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah...smlm pn bawa anak kt axiata arena ni juga cucuk vaksin

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.