TOP COMMENTATORS - OGOS 2021

TOP COMMENTATORS - OGOS 2021

Assalamualaikum semua,
Dah masuk September, cepat nya la kan masa!
Hujung Ogos , mood ke laut kejap.
So sebagai permulaan September, kita start entry dengan TOP COMMENTATOR la ye macam biasa.


Sempena besday Uyum yang akan datang nanti ni, dalam bulan September ni juga, Uyum berbesar hati tau nak bagi hadiah kat semua pengomen-pengomen yang tersenarai kat atas tu.


Tahniah kepada semua ye!! 😄
Insyallah hadiah-hadiah adalah pilihan dari Uyum ye 100% hehehhe...
(apa je la dia nak bagi tu kan) 😅

Memandangkan ako dah ada alamat semua orang, so harap bersabar la ye.
Kita tunggu pilihan hadiah-hadiah dari Uyum untuk korang semua.

Tidak lupa juga buat korang yang lain yang masih sudi singgah ke anakomak6.blogspot.com, terima kasih banyak-banyak atas kesudian korang membaca cerita ceriti daripada blogger picisan ni ahaha...

Tanpa korang, siapalah anakomak6.blogspot.com.

Nota Jemari: Salam Merdeka semua 😁

Post a Comment

19 Comments

  1. Tahniah kepada semua yang bertuah...

    ReplyDelete
  2. Ehg eh tersenarai nama aunty Lin ek hahahaha.. apo lee Uyum nak bagi yaaa..

    ReplyDelete
  3. Tahniah semua pengkomen tegar. Power2

    ReplyDelete
  4. Wah beri secara rahsia ya? Tengok-tengok ada tukang hantar sampai rumah. Hehe terima kasih ya Cik Ako dan Uyum.

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada yang bertuah. Bestnya.. InshaAllah bulan depan..

    ReplyDelete
  6. Eh tersenarai juga. Tahniah buat semua pengomen. Terima kasih untuk Kak Ret dan juga Uyum !

    ReplyDelete
  7. Wahh birthday Uyum bulan ni ye. Semoga murah rezeki Uyum dan Nina nak bagi hadiah. Tahniah untuk semua top komentator.

    ReplyDelete
  8. Tahniah kepada semua. hampa semua hebat2 belaka.. :D

    ReplyDelete
  9. yeayy.. tak sabar nak dpt hadiah pilihan uyum.. hehe

    thanks kak ret!

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah masih tersenarai walaupun rasa macam liat benor mood blogging bulan ogos ni hahaha. Wahh uyyum nak bagi hadiah ekkk, terima kasih uyyum! Moga moga murah rezeki uyyum dengan nina lepas lepas ni :D

    ReplyDelete
  11. Bila tu birthday Uyum...sama macam kakak dania la....birthday dia 25/9 nanti...dia mintak kereta...hahahaha...keta mainann boleh la...

    ReplyDelete
  12. Tersenarai lagi . Alhamdulillah . Hari tu dapat hadiah dari kak Ret . Kali ini dapat hadiah dari Uyum .. Agak2 apa yang uyum akan bagi .

    ReplyDelete
  13. terima kasih in advance..hehe..

    ReplyDelete
  14. Tahniah kepada semua top commentators! :)

    ReplyDelete
  15. Wahhhh.. Bestnyaa.. Semua dapat hadiahhh... Saya hampir nak terkeluo carta, takleh jadik niiii.. Hahahahaha... Tahniah semuaaaa.. Tak sabar tunggu hadiah sampaii wooooo

    ReplyDelete
  16. Tahniah semua,semua blogger aktif ni. Alhamdulillah.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com