ALHAMDULiLAH REZEKI ABAM ABIN KE MRSM - Ako Tetap Ako

ALHAMDULiLAH REZEKI ABAM ABIN KE MRSM

Alhamdulilah setelah buat rayuan, akhirnya abang ABIN diterima masuk ke MRSM.
Insyallah kalau takde aral, pendaftaran adalah pada 7 April 2021.
Dan abang ABIN ditempatkan ke MRSM Trolak.
Fuh, nasib la tak jauh sangat.😅

Ada lebih kurang 2 minggu untuk abang ABIN buat persiapan.
MAMA pun dah start beli barang-barang keperluan abang ABIN.
Yang paling lawak, si uyum!
Dan dan bila kitorang citer, nanti abang ABIN nak dok asrama, dia pun start la drama airmata dia.

"Uyum rindu abin! Nanti uyum rindu abin!"

eh awak ni... abg abin belum pegi lagi dah citer rindu plak dia hahaha😆
siap mengalir2 airmata lagi tu.. isshh mmg awak ni bole jadi pelakon airmata tau!!


Nak cakap awak rapat ngan abang ABIN, tak juga!
Tapi ni mesti sebab nanti lepas ni dah xde sape nak basuh u'uk awak eh, Uyum?!!
hahahaa... sebab selama ni abang ABIN yang rajin cuci montot awak kan...🙊

Hadoiii la awak ni!!
Agaknya camne la episod airmata di hari kejadian ye?😂

p/s: Klu terjumpa di MRSM TROLAK, hi hi la abang ABIN ehehhe

Nota Jemari: semoga dipermudahkan urusan abang ABIN n MAMA

34 comments:

  1. Tahniah Abang Abin. Selamat belajar dan moga berjaya.

    ReplyDelete
  2. Lawak laa Uyummm hahahaha..
    Kisahnya Abin pandai cuci uk uk yaaa, bagusnya dia tak geli..
    Kalau Mia gan Danny, taik sendiri pun geli hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abg abin dah besar.. Mia kecil lagi tu hahah sok2 klu tmbh adik lagi,, konpom dia lg terror cuci uuk adik hahaha

      Delete
  3. Alhamdulillah..tahniah abang Abin. Ala Uyum, drama sangat awak ni..hihi..lama tak jumpa nanti mesti rindu betul betul nanti ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laaa.. Lama x jumpa nnt silap2 hari2 soh call abg abin hahaa

      Delete
  4. Alhamdulillah, tahniah abang Abin...dokek je, weekend boleh pegi kalau Uyum rindu..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dapat pun. Ya pernah belajar di Trolak waktu induksi.
    Haha Uyum sudah tahu tentang rindu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan... x padan ngan kecil.. dah pandai rindu rindu ni haahha

      Delete
  6. banyak drama betul si uyum ni..hahaha

    tahniah ye sis. semoga dipermudahkan segala abg abin ke mrsm :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah Abang Abin.
    Study smart ya...

    ReplyDelete
  8. tahniahnyer abam abin tuuuh.,

    tu rumah terbalik kat mana tuh? wak x penah nmpk lg

    ReplyDelete
  9. tahniah abam abin ! alhamdulilah :)

    ReplyDelete
  10. Tahniah abam abin dan mamanya juga

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Ye ke? Belah mana tu.. Hahhannt bole cr ni

      Delete
    2. kedai capati kat kl tower? bia betik

      Delete
  12. Alamak, aunty ingat makan sajo, lupa plak nak cakap tahniah kat Abg Abin, hahaha

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, rezeki tak pernah salah alamat. Dapat jugak abam abin ke mrsm. Semoga dipermudahkan segala urusan abam abin dan mama, dan semoga uyum tak sedihh abam abin masuk asrama :D

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah tahniah. Semoga dipermudahkan segala urusan Abam Abin & Mama.

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah rezeki tak ke mana. Trolak dr kl tak jauh sgt hehehe

    ReplyDelete
  16. Syukur alhamdullilah anak akak dapat masuk MRSM. Hebat dan terbaik. :)

    ReplyDelete
  17. tahniah kpd abam abin.. anak sulung sy pernah dpt offer MRSM tp x nak pi sbb x nak berdikari. Semalam je baru abis SPM.

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah..syukur..tahniah Abam Abin...tahnia Ako jugak....

    ReplyDelete
  19. Tahniah Abam Abin. Semoga dipermudahkan segalanya. Aamiin

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.