SEMUA ORANG ADA GG, TAPI KENAPA UYUM TAKDE? - Ako Tetap Ako

SEMUA ORANG ADA GG, TAPI KENAPA UYUM TAKDE?

 


Satu hari balik dari sekolah, dia tanya mama sambil menangis, "nape uyum takde gigi? semua orang kat sekolah ada gigi. Uyum nak ada gigi!!"

Alahaaiii.... mama pun jawab, "nanti gigi uyum tumbuh la tu! tapi kalau uyum tak makan gula, tak makan ceklat, tak makan eskrem, lagi cepat gigi tu tumbuh!"

Dan tak sampai lima minit,

"Mama, jom makan eskrem!"

Hahaha.... abih, camno nak tumbuh gigi nya tu??
Uyumm oo uyumm.... #tepukdahi 😆


Dan dan Nina pun order waffle n eskrem ni... Eh ini untuk Nina bukan untuk Uyum ye hahaha...

Sekian!

Nota Jemari: Nina ada gigi, bole la makan eskrem kan :p

17 comments:

  1. Alahai cutenya la si uyum ni. sama macam anak buah saya kak, habis gigi depan hilang jatuh tangga punya pasal. masih tunggu gigi barunya juga...samalah tu peelnya..kejap2 lagi aiskrimlah tu..hahaha

    sedapnya waffle tu...terliur betul tengoknya

    ReplyDelete
  2. alolo omeyyyy la uyummm nii.. :)

    ReplyDelete
  3. sedapnya inside scoop... nak la jugak esok hehe

    ReplyDelete
  4. Uyum banyak makan manis2 ni..tikus daha bawak lari gigi tu...

    ReplyDelete
  5. Comel la tanya mana gigi, siap nak gigi lagi hahaha. Gelagat macam macam :D
    Sedap pulak tengok waffle malam malam buta ni hahaha

    ReplyDelete
  6. Aduh cepat betul lupa pasal tiada gigi. Kuat betul penangan makanan manis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ini memang lawak... nnagis kemain pastu bila sebut eskrem terus ilang pasal gigi hahah

      Delete
  7. Replies
    1. Dia bkn gg hilang kak.. Gg depan dia mmg x tumbuh2 hahaha.. Ni sbb byk sgt minum susu masa tido.. Ni mmg dr abg2 dia pun jenis gg lmbt tumbuh.. Dh drjh 1 or 2 br ada gg 😅

      Delete
  8. Aduhh comel betul la Uyum nih :)

    ReplyDelete
  9. Tapi ni sebelum isu Saleha kan..eh..hehehehe.

    ReplyDelete
  10. hehehe...comel tengok budak zaman rongak

    ReplyDelete
  11. Tak de gigi pun Uyum tetap hemsem 😊

    ReplyDelete
  12. Hahahaha GG uyum tertinggal kat buai CikSun hahahahaha

    ReplyDelete
  13. Ahahaha..Uyum Uyum..terhibur kakak membacanya :) ke auntie...eh

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.