Wordless Wednesday: MENCARI CINTA DI SEOUL - Ako Tetap Ako

Wordless Wednesday: MENCARI CINTA DI SEOUL



 Pssttt SIS LIN, rindu tak?!!😍

Bila sendirian terbayang wajahmu
Bila kerinduan terasa cintamu
Bila keresahan inginku dibelai
Sepenuh kasih dan sayang
Bilaku terluka tersiksanya hati
Bila kau tiada kusetia menanti
Pernah kumencuba lupakan dirimu
Tapiku tak daya menanggung rindu
Sukarnya untukku berpisah denganmu
Kau kunci cintaku didalam hatimu
Meronta hatiku menangis kernamu
Kau kunci cintaku didalam hatimu
Sehingga kulemas bila kau tiada di sisiku
Bawalah daku bersama denganmu
Dan janganlah engaku biar kusendiri
Dulu dan kini hingga selamanya
Engkaulah kesayanganku
Sukarnya untukku berpisah denganmu
Kau kunci cintaku didalam hatimu
Meronta hatiku menangis kernamu
Kau kunci cintaku didalam hatimu
Sehingga kulemas bila kau tiada di sisiku


Nota Jemari: hhaha "Ptui!"🙊😆

29 comments:

  1. Wah di bangku kawasan mana itu?

    ReplyDelete
  2. Waaa... seronoknya travel dngn kawan mengenal tempat orang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaann... Dpt plk geng sekepala lg seronok dibuatnya

      Delete
  3. kena beli sepasang baru complete 'love'..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. X jumpa pasangan mangga.. Tu yg smp skrg camtu je la..

      Delete
  4. chenta tak semestinyer bersatu., ;p

    ReplyDelete
  5. Hahahaha weiii tiberr sayu oii ingat Seoul..
    Jom laa kita pi Korea balik kampung... huhuhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kalau bole balik.. Dh lama ako balik huhu.. Tunggu 5 taon lagi gamak nya 😜

      Delete
  6. wowwww tajuk. mogaaa dapat jumpaaa ye ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha... Dah layu di tasik madu dah... 🤣🤣

      Delete
  7. so sweettt uolsss!! da boleh belek tiket dah ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaa jom cik sun..kita blanje awak makan kat sana 😜

      Delete
    2. hahahahah ok kumpul duit luuu sehari 50 sen

      Delete
  8. Anyooonggg....
    Wah! Kenangan mengusik jiwa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laaaa... gian nak gi sana lagi ni...
      rindu da hahaha

      Delete
  9. Mesti rindu Korea sangat sangat ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu fiza... rindu sgt kat omma n appa kat kampung hahaha

      Delete
    2. wahh ada keluarga angkat kat sana ke camne tu?

      Delete
    3. hahahhaha xde laa... kita angkat2 sendiri je...

      Delete
  10. Rindunya nak travel oversea!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan sal!! akak pun gian dah nak naik kapal torobang wkkakaka

      Delete
  11. wah dapat g sana ngan sis lin..seronoknyaa..ada genk lagi best kan trip tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha btul tiap thn pun mesti ada trip ngan SISLIN...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.