Wordless Wednesday: PROMOSI SUPER DEAL KL TOWER - Ako Tetap Ako

Wordless Wednesday: PROMOSI SUPER DEAL KL TOWER

26 comments:

  1. Replies
    1. aha... cuti sekolah ni konpom ramai mak pak nk bawa anak 'jalan-jalan'...
      ok kita nk pegi b4 cuti sek la :p

      Delete
  2. dah 2x ke KL Tower..dulu2..

    ramai yg nak rebut 100 pertama tu..hihi..

    ReplyDelete
  3. Untung dapat pergi masa promo super deal ni. Yang luar kawasan, perati dari jauh je lah kan. huhu

    ReplyDelete
  4. Wah.. Menarik. Tapi kalau gi time cuti sekolah mesti ramai. Hold dulu. Haha

    ReplyDelete
  5. Menarik tawaran tu.
    Dua ke tiga tahun lepas ada pergi sini

    ReplyDelete
  6. Alaa xleh rentas negeri lg . hehe

    ReplyDelete
  7. Masa ini boleh pergi KL Tower dengan harga murah.

    ReplyDelete
  8. Murah dah tu harga promosi, tapi tak boleh rentas negeri pulak :(

    ReplyDelete
  9. tahun lepas wak gi kl tower ni pon ada promosi jugakk., ;p

    ReplyDelete
  10. Percaya atau tidak, saya tak pernah ke KL Tower, walaupun pernah duduk di KL dulu. Huhu... Gayat la, Ako, naik tinggi-tinggi. :D

    ReplyDelete
  11. wah! menarik, orang KL boleh laaa pegi nii.hehe

    ReplyDelete
  12. menarik ni! Agak-agak nak jadi 100 orang terawal tu, kena pergi pagi-pagi tak? :P

    ReplyDelete
  13. Wah.. Menarik.. Naniey x pernah sampai lagi kat sini walaupun dah lama duk KL

    ReplyDelete
  14. wahhh syok lah orang KL and Selangor!

    ReplyDelete
  15. Hua best la org KL dan Selangor, i is jealous !

    ReplyDelete
  16. Jemputlah pergi KL Tower ya warga KL dan Selangor :) Tengah promo hebat ni.

    ReplyDelete
  17. Ooo ko beli promo ni ke? Teringinnya nak naik situ oiii..

    ReplyDelete
  18. Macam menarik ni...sebelum puasa kena pi ni...

    ReplyDelete
  19. Menarik promosi utk warga kl/selangor 🙃🙃

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.