Mouthgasm Crunchy Giveaway by Atiqah - Ako Tetap Ako

Mouthgasm Crunchy Giveaway by Atiqah


 Eh cop, ako nak join giveaway DIA ni.
Tapi apa itu mouthgasm crunchy ye??
Ni macam chewing gum ke camne?

Sebab ahkak ko ni tak tau apa itu mouthgasm crunchy, so harap-harap bole menang la kan!
Wakakak....

Tarikh abis giveaway ni penghujung mac ni tau!
Moh lekaih join.
Mana tau rezeki korang dapat rasa crunchy ni :p

Nota Jemari: perisa mocha n machiato? wow menarik ni...

31 comments:

  1. Terima kasih sudi join :)

    Hahaha mouthgasm crunchy ni choco jar je, sedapppp! Goodluck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooooo ok ok.... sllau rasa perisa coklat je x pernah lgi rasa perisa lain hehehe

      Delete
  2. Kata hendak sertai saat akhir. Hehe. Semoga berjaya.

    ReplyDelete
  3. All the best yang....kita pun dah join....

    ReplyDelete
  4. good luck! semoga berjaya..

    ReplyDelete
  5. Selamat bergiveaway. Semoga ada rezeki KakRet dalam giveaway ni :)

    ReplyDelete
  6. Hahahha.. mesti ko tokojut banyaknya komen den, kan.. den sajo komen banyak sebab nak masuk carta no 5 pengomen terbanyak, kahhhhhhhh..

    ReplyDelete
  7. hahahhahahah patut ar kak... mmg terkojut den..
    igt kena scamm tadi wkakakaka

    ReplyDelete
  8. astaga kak seri komen sampai banyak gila..hahahahahhahaha!!!!!

    rasanya mouthgasm crunchy ni macam chocojar tu kottt

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tu la baru tau ianya adalah choco jar hehe

      hahhha komen kak seri mmg igt scam tadi hahaha

      Delete
    2. kita nak tambah gak ni bilangan komen..sebab tu rajin reply ni..tiberhhhh

      Delete
    3. hahahhah sabar je la cik sun ni dah mcm kak seri ye :p

      Delete
  9. Cie join jugak :)

    http://www.roziahmuhammadnor.com/2021/03/mouthgasm-crunchy-giveaway-by-atiqah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaamak cie.. Ni kena alert tiqah ni hehehe..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.