Wordless Wednesday: GENG KAMIE - Ako Tetap Ako

Wordless Wednesday: GENG KAMIE


 Terjumpa rakan blogger otai a.k.a geng KAMIE a.k.a geng MSJBOX
CT DELIMA vs TokMat

Rindu gila nak lepak ngan geng-geng KAMIE...

Nota Jemari: Kalau dah jodoh bertemu, alhamdulilah rindu!!

20 comments:

  1. jumpa kawan lama, mesti byk nak borak...sedapnya kambing bakar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak smpt nak borak lelama.. Sbb nk msk 'opis' kan lps bkfs hehe

      Delete
  2. Kannn.. arghhh rindu laaa... cepatlah buat reunion weiii tapi tunggu rentas negeri oii.. ada kang aku kat Johor malalakkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakakakakak...
      nk tgu ko.. nk tgu shai kat utara tu...
      wajib VVIP ni kena datang semua nya wakaka...

      Delete
  3. SAa pun ada entry pasal kawan lama dan mini gathering...tgh bz x sempat buat lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini pun kebetulan je buat entry kawan lama... sbb tgh xde idea nk mengarang heheh

      Delete
  4. Bestnya boleh jumpa kawan lama, duk makan makan sambil borak lama lamaaaaaa hehehe

    ReplyDelete
  5. Boleh berchit chat. Tu yang seronok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...
      ikut hati nak sembang lama lagi...

      Delete
  6. Wah ada buat perjumpaan dengan bloggers.
    Mereka aktif berblog lagi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh ni kebetulan terserempak je...
      dedua dah x aktif.. sibuk layan cucu hahaha

      Delete
  7. wowww syokkk jumpa kwn2 lama sebenarnya kan.hehe

    ReplyDelete
  8. Lama jugak tak lepak dgn geng2 blogger sama negeri. Semoga hubungan berpanjangan

    ReplyDelete
  9. Semoga ukhuwah terus berpanjangan juga. InsyaAllah. Aamin.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.