'KAWAN' BARU UYUM - Ako Tetap Ako

'KAWAN' BARU UYUM

 

Semalam tengahari kena marah ngan MAMA sebab asyik nak makan je.
Dengar la dia menangis, alih-alih cam senyap je.
Rupa nya dah membuta hahaha....
Penat kena marah punya pasal, alih-alih terus terlelap.




Petang tu JnT hantar barang.
Eh apa plak yang MAMA beli kali ni.
Nampak cam berat je siap ada besi-besi bagai.

So gigih la abang-abang dok pasang mende tu semalam.



Kemain gumbira Uyum petang tu dapat 'kawan' baru.
Lepas ni tak kurus gak tak tau la hahahaha...

Nota Jemari: macam-macam aktiviti la budak-budak ni kan

24 comments:

  1. Bestnya lompat atas trampoline tu Uyum..

    ReplyDelete
  2. Nmpk seronok je uyum.. lupa dh tu kena mrh dgn mama

    ReplyDelete
  3. kemain happy la uyum lepas ni , boleh loncat2

    ReplyDelete
  4. Hehe ingat kawan apa tadi.
    Selamat melompat.

    ReplyDelete
  5. Alaahaii sian Uyum kena marah dengan mama sampai tertidur. Bangun tidur terus senam eh. Kemain suka dia. Eh, Uyum nak kurus ke tu? Bagus abang abang pandai pasang.

    ReplyDelete
  6. Nina pun belh lompat atas tu..aunty pun nak tumpang lompat la..mana tau aunty boleh kuyuss...hehehehe

    ReplyDelete
  7. Bersenam lebih sikit Uyum, amik hati Mama awak. Hehe

    ReplyDelete
  8. Muka manyak happy haha...
    Asyik melompatlah agaknya tu kan :D

    ReplyDelete
  9. Sakanlah uyyum melompat lepas ni, ajak mama, nina dengan abang abang uyyum sekali lompat hahahaha

    ReplyDelete
  10. Wah.. syoknya uyum. bagusnya mama. PKP pun anak2 masih cergas beraktiviti. Tahniah mama uyum!

    ReplyDelete
  11. Bijak Uyum, daripada terus nangis baik pergi bobok hahaha
    Bestnya lompat-lompat!

    ReplyDelete
  12. Ada trampolin syoknya boleh lompat sepuas ati uyum

    ReplyDelete
  13. Seronoknya! Aunty pun nak jugak! Hehe..

    ReplyDelete
  14. Wahh best nya kawan baru uyum..aunty tumpang happy..

    ReplyDelete
  15. siannye dia kena marah
    takpe dah dpt kwn baru

    ReplyDelete
  16. Ada jual di shopee ke benda tu? Kukuh tak?

    ReplyDelete
  17. Yaaaa... make sure kurusss! HAHAHHA..Jangan sekejap aje kawannya tu...Kih kih....

    ReplyDelete
  18. Seronokny Uyum.. nak tumpang sekaki boleh ke Uyum.. hehehe

    ReplyDelete
  19. aktiviti yg menarik ni. sihat pon ye jgk.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.